Happy new 2008!

1 januari 2008...
Och jag och Alex (syrran) tror att detta kommer bli ett bra år...
Man hoppas ju varje nyår att året efter ska bli bättre än det förra, men denna gången känner vi det i oss... Bara en känsla av att This is The year.

Ok, 2007 var ju inte ett dåligt år...
Jag fick in Sara och Sandi i mitt liv, och även andra personer som betyder riktigt mycket även om de kanske inte är här.
Jessi har funnit där som vanligt även om vi suger på att get together, så vet jag att jag alltid har henne.  =)
Jag fick resa en hel del, även om alla resor inte var så där jätte roliga, så var det upplevelser som jag tar med mig.
Blev trots mina 22/23 år tant till 2 små snuttisar... Hur detta gick till vet jag inte och jag protesterade högljutt många gånger, men nu har det faktiskt växt på mig. Och man är lite så där stolt över att vara Tant Maria... ;) Ok, kidsen är ju de gulligaste i världen, så det är ju inte jobbigt precis. (fast det var Jennys tanke med det) ;)
Massa bra låtar kom också.
Så som: Make a memory, Everybodys broken, Lost Highway, Strangers, Apologize (yeah yeah...), Amaranth, Bye bye beautiful, m.m...
Har inte gjort något med musik, what so ever... Borde fan ta tag i det.
Året var kanske inte det mest förändrande året... Jo utseende mässigt ser jag inte ut som jag gjorde när året började. *S* Men det har inte varit någon speciell inre resa... Ännu ett år bara. ;)

2008 däremot...
Bara det att jag ska se Bon Jovi i sommar gör ju året helt underbart perfekt. Förutom det att folk antagligen kommer försöka mörda mig veckorna förre konserten, pga att jag nog kommer bli lite hysterisk. ;)
Ska även byta jobb (min tanke iallafall), kanske flytta någon annanstans? Vidga vyerna... Men jag tror ändå jag stannar här, i Helsingborg, som faktiskt är hemma...
Musiken ska jag komma igång med. Börja spela igen, försöka spela in nåt nytt...
Alex kommer antagligen flytta hem till Helsingborg. Världens underbaraste idé enligt mig... Micke och jag kom på att det kommer antagligen bli jävligt mycket festande igen.
Massa roadtrips bl a till Stockholm där vi ska festa loss.
Och sen känslan av att This is the year. Det räcker liksom...




HAPPY NEW YEAR! Let's make it a journey to remember!



image45



5 månader, 2 veckor och 4 dagar kvar to One Wild Night!!



Postat av: tönten

fan va härligt uppfriskade inlägg =)

2008-01-02 @ 12:34:52
Postat av: sandrafrånbanken (eller ja .. tidigare asså)

Vaffan ska du byta jobb?! till vad? fan va kul!! gott nytt förresten ..

2008-01-02 @ 13:21:37
Postat av: Maria

Nej nej, Inget nytt jobb... ÄN! haha Meeen det är nog dags att hitta nåt nytt. Don't you think? ;)

2008-01-02 @ 20:07:51
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: bitchen

hahaha! rooooooaaaadtriiiippps!!! WOHOOOOW! va kul det kommer bli! längtar så jag håller på o dö! och yeees, jag kommer förmoflingen ta livet av dig innan den där konserten (ya know me!) så den kommer du missa anyway.. ;) hihi!

2008-01-03 @ 21:16:01
URL: http://www.valkyria85.blogg.se
Postat av: Maria

Fuck dig att jag missat den konserten, bitch! ;)

2008-01-03 @ 21:18:58
URL: http://newjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback