Indoor weekend...

Jahapp varit hemma sen i fredags... magsjuka.
Not so nice och folk flyr en som pesten... Känns ju trevligt. ;)
Och problemet med att vara magsjuk är ju att man har ingen feber, så man är ganska pigg det mesta av tiden...
Mycket musik har det blivit och jag har hittat flera band som jag absolut avgudar.

Igår hände inte mycket, jag mådde mycket bättre, men folk flydde mig fortfarande som pesten... (should I start to take this personal??)
Så jag stannade hemma och tittade på Rockstar Supernova... (har en sån period just nu) Och det blev en liten snöstorm framåt kvällen så det var nog lika bra...
Men Sara ( http://valkyria85.blogg.se/ ) var också hemma det mesta av dagen så vi sitter och snackar om allt mellan himmel och jorden på msn.
Och vi kommer utsökt in på ämnet Toby Rand. För er som inte vet vem han är...

Rebel Yell:
http://www.youtube.com/watch?v=tk0dz3VlhT0&feature=related

Han kan sjunga OCH är het... Kan inte bli mycket bättre än så, eller hur...
Och om ni undrar lite mer över denna fantastiske kille så kan ni lyssna på hans bands, Juke Kartel, ballad Bring me down...
Tjejer, kom inte och säg att ni inte smälter...

Sen diskuterade vi även Saras desperation för sex...
Jag anser att det har gått så långt att Sara behöver rehab och hon höll skrattandes med... Bara där fanns heta killar på stället så överlevde hon.
Hon skrattade inte lika mycket när jag sa att jag skulle skicka henne till ett kloster... ;)

Idag skulle jag egentligen till mormor, men mormor tyckte inte jag skulle riskera att gå ut i detta vädret. Så hon tänkte tvätta istället. Jaha... ok. 
Och jag pallade inte göra så mycket själv heller... Så det blev mycket musiklyssnade idag också.
Lyssnat mycket på ett band som Micke och Mackan visade mig förra veckan, Sunstorm.
Rainbows gamla sångare, Joe Lynn Turners, nya band...
Riktigt bra rock! Precis min stil!
Fast deras låt Fame and Fortune är väldigt lik Bon Jovis She don't know me från BJs första platta. Lite för lik kanske...
Ok, Fame and Fortune är en riktigt bra låt, men man vill bara börja sjunga på She don't know me när man kommer till reffen...

Imorgon är det tillbaka till jobb och civilisationen. Skönt!
Har bara halvdag imorgon. Ska till läkaren och sen upp och hälsa på Jenny and the kids. =)




image46
In the midnight hour I cried More More More! ;)


5 månader, 1 vecka och 6 dagar kvar to One Wild Night!!

Postat av: bitchen

ooooo no your noooot!!! :P du ska fan inte skicka mig till nåt jävla kloster! jo om du vill jag ska DÖÖÖÖÖÖ!!!! då kan jag få köra min serie-mördar grej istället.. *muttrar* Tobey behöver inte springa många ggr runt min säng iaf... ;) hehe!

2008-01-06 @ 21:57:29
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback