Sex, popcorn och rock´n´roll...

Och så var jul och nyår över, syrran har åkt hem och man är tillbaka på jobbet igen...
Såna där underbara 9 h pass och man jobbar verkligen häcken av sig...
Men... eftersom vi är de mest crazy personerna som finns så är det ju verkligen inte tråkigt att arbeta med oss.
Det är helt omöjligt att det är det...

Sara och jag kom på att för att vara de rockchicks vi är, så lever vi inte för orden: Sex, drugs and rock´n´roll...
Vi använder ju inte droger eftersom det inte är alls bra för oss... Vi räknar självklart inte in sprit, redbull, cola och cigg (Sara) i drogbenämningen... ;)
Så Sara säger att vi är mer: "Sex, POPCORN och rock´n´roll!"
Och det har hon jävligt rätt i... För popcorn är gott... Fråga bara Robin och mig och popcornspåret hem till mig... ;)

Sen igår diskuterade vi även sex... igen...
Stoffe och jag börjar på nåt sätt att diskutera att han har långa fingrar... Har ingen aning om hur vi lyckades med det, men iallafall...
Jag säger då att det är mycket bra med långa fingrar och eftersom Stoffe spelar gitarr så är det ännu bättre.
Får tillbaka en lite oförstående blick och jag förklarar: "Ja, kolla här. Om man har långa fingrar och spelar gitarr mycket, mycket snabbt så är ju ens fingrar verkligen väldigt... flitiga och snabba. Och då borde man vara värsta studen i sängen!!"
Han bara skrattar och säger nån kommentar om: "Jasså, verkligen..." *smile*

Sen Sara och jag försöker lista ut om människor runt oss är mjukknullare (saras påhitt) eller BANG-sätta-påare (mitt påhitt för att kompenseras Saras påhitt...) och det slutade med att vi fick fråga dem...
Sara är BANG, Sandi är också pretty BANG, medans jag är mjukis... Jonny är både ock, det beror på... Rob är mjukis.
Så kommer vi till Stoffe som vi faktiskt tror är mjukis... MEN ACK så fel vi hade!
För när jag frågar, får jag svaret: Nej, jag är ingen mjukis! Det ska mer till än en fillefjong där nere för att göra nån till man! I sängen är det jag som bestämmer!
Jag får kramp så mycket jag garvar och Stoffe tycker ju detta är en självklarthet liksom. ;)

Jag kom på sen att vi i nästa arbetsannons de sätter ut för Utlandsavdelningen måste skriva: "Bör tåla sexuella trakasserier."
Annars kan det komma någon ny stackars tjej/kille som kommer bli halvt ihjälskrämd av våra skämt och samtal och sen få gå i terapi resten av livet... Och så kan vi ju inte ha det...
För t ex, jag var ju verkligen inte sån här när jag började där... Men jag har nu blivit härdad (ja ni kan ju läsa själv hur det är) tack vare dessa människor på Utland... ;)

Sen ska Sara och jag resa till Casablanca...
Sara har raggat upp nån söt stockholmsk pilot som skulle bjuda på gratis resa, 1 klass och ta med oss på safari.
Vi får till och med sitta i cockpiten.
JAAA! Det låter ju skit bra!
Sen kom det att vi måste ta massa sprutor för att skydda oss mot sjukdomar och dylikt...
Hm... Ja... Nu måste vi tänka lite va... ;)
Haha, men Casablanca är väl inte så fel... Eller??


Dagens mest spelade låtar: The Elvis Motor Inn - Dilana och Solsbury Hill - Toby Rand feat. Gilby Clark.



5 månader, 2 veckor och 2 dagar kvar to One Wild Night!!


                                               
Postat av: bitchen

hahaha! BANG:are? hmm.. jo det var en bra beskrivning.. ;) haha! Casablanca nästa!!!! :D så jävla fett! hur många blir lixom bjudna på gratis resa till Afrika???? :) jo... It´s meee, It´s meee!!!! HHAHAHAHAA!!!

2008-01-04 @ 00:31:55
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback