Sweetest things...

Vilka tider man lever i nu... Helt underbart roliga.
Ja, de flesta stunderna iallafall och det uppväger de där sugiga bitarna...

Var hos läkaren i måndags för min arm/hand igen. Det var väl en av de där sugiga bitarna...
Behandlingen funkar inte och nu har jag en akut tid hos en ortoped. Och som det ser ut som, så finns det inget annat än operation. Och blir det det, så blir det gips i ett par veckor, sjukskrivning (hell no!) och sen träning för musklerna..
Jätte kul, verkligen... 50 minuter förre jag fick reda på det, beställde jag en gitarr...
Isn't that ironic?
Men jag mådde mycket bättre efter åt när jag stack ner till stan och träffade Jenny med lille Tim. Lite shopping, fika och en del kräk över halva mig från lillkillen var visst det som behövdes för att lyfta humöret igen. =)

På vägen hem får jag ett mess från Robin där det i stora ordalag står: "Hoppas du mår bra, jag ska flytta till Norge..." (ännu en sugig sak...)
What the hell?! Vad är det som är så jäkla speciellt med Norge att alla flyttar dit? God dammit... Självklart står jag bakom honom 110% om han vill göra detta...
Men gud, vad jag kommer sakna honom... He's my Rob ju... *sigh*
+ att skicka ett sms och berätta det var väl inte det smartaste valet... ;)

Jessi och jag har börjat hitta tillbaka till varandra igen... Haft en liten slow period där vi inte pratat så mycket.
Det är det bästa med Jessi. Det kan gå veckor utan att vi pratar eller gör någonting ihop, men jag vet alltid var jag har henne. Så nu har vi planer för oss. Om det är någon som kan få mig att göra saker jag absolut ryser för, men som skulle vara bra för mig, så är det hon... men det är bara för hon vägrar lyssna när jag försöker säga: Nej! *s*

Mycket flum på jobb, som vanligt i god ordning.
Sandi och jag flörtar uppenbarligen med alla killar som kommer i vår väg...Vi anser dock inte detta utan vi är bara otroligt trevliga mot folk... Men killarna höll inte med och då försöker Sandi dra in Sara i det eftersom HON är killgalen om någon, men enligt Stoffe är inte Sara som Sandi och mig... Utan vi är de som flörtar...
Jaha... Men killarna tog inte illa upp och vi var inte "farligt" flörtiga, det är bara en del av våra personligheter...
*fnys* Vi anser fortfarande att vi bara är trevliga. ;)
Stoffe har även kört sönder sin bil... Så nu är den på verkstaden. Konstigt så som Stoffe kör... *himlar med ögonen*
Hans citat om det är: "Man ska ha en hel bil, hoppas att man inte krockar och sen köra som en idiot," *smile*
Ok, Stoffe, jag lovar att det kommer skrivas in på din gravsten... ;)

Beställde Nikki Sixxs (Mötley Crüe) bok The Heroin Diaries för ett par dagar sen. Fick den igår och har inte kunnat lägga ner den sen dess. Läste ut den för en timme sen.
Den var twisted, sjuk och en skrämmande ögonöppnare. Han visar verkligen fram den sämsta sidan han någonsin haft...
Han hittade sin gamla dagbok från den tiden han var som värst i drogträsket och gjorde den till en bok.
Man får inte bara veta vad han gjorde, utan vad alla gjorde som fanns runt honom... Alla från Gene Simmons till Slash till Jon Bon Jovi... Vissa mer än andra.
Men det är en bok jag starkt rekommenderar... En av de bästa jag läst även om det tragiska i det är att allt är sant...
Som jag sa till Alex: "Det är en bok man borde ge till ungar, ja alla egentligen, som börjat med droger.. Skrämmer inte den skiten ur dom, ja då vet jag inte..."



 

image47


 

Och för att ge igen på Sara som börjat lägga in våra MSN loggar på sin blogg: 


Valkyria (Sara) säger:

vill du ha en bulle?


Jersey (jag) säger:

ja tack


Valkyria säger:

ok


Valkyria säger:

tog du den? *kastade den på skärmen*


Jersey säger:

*asg* Det värsta är att du säkert kastade den på skärmen


Jersey säger:

på riktigt


Valkyria säger:

hhaahaaaaa! jaaaaa!!!!


Valkyria säger:

jaaaaaa!!!


Valkyria säger:

nu e här smulor överallt...


 

I love you all! Thank you and Good night!!

5 månader, 1 vecka kvar to One Wild Night!!

Postat av: bitchen

e jag killgalen!!!!? nähääää.. ;) o det där med bullen ska ju bara sägas att detta var mitt i natten o jag hade cp-spel... :P (im holding on to that story...)

2008-01-12 @ 15:00:19
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback