Top Model?

Jobbade hela helgen... Var helt ok.
Massa roligt folk som jobbade med en och vi hade mysstunder på morgonen med massa tee och frukost.

I lördags åkte jag hem till Jessi efter jobb för att fotas.
Jessi hittade på olika saker hela tiden och bilderna blev super bra!! Hon borde verkligen satsa på det där...
Efter ha fått förklara för Jon och hans trummis vad vi egentligen höll på med och ungefär fotat i de flesta rum och balkongen så satte vi oss ner för att redigera en del av dem.
Det är ju tur att man har Jessi som kan mycker mer än mig med sånt här, för hon slängde in bilderna och mixtrade med ljus och olika stilar.
Jag var till slut mer än nöjd så vi började leka med gamla bilder på henne. Blev också jätte bra!
Jon kom hem igen efter det och vi hade en liten "musik timme". Älskar music time hos dom... Massa nya band man lärt sig om och även massa annat, som uppbyggnaden av en Twin gitarr. ;) 
Jon är ju brilliant på sånt!

Kommer hem och skickar iväg bilderna till både Sara och Sandi som tyckte jätte mycket om dom.
Sandi ska nu även fota mig och Sara och jag vill göra något ihop. Jessi ska sen fota Sara, för det är precis såna bilder jag har tagit som Sara vill ha...
Rockchick goes Top Model. ;)

Igår var en sån där riktigt shit dag... Var väl en liten bitch vid visa tillfällen och mina kära kollegor fick väl sig några snäsar hit och dit... (jaa, jag bad om ursäkt).
Åkte till Väla och fikade med Sara efter jobb... Allvarlighets snack. Sånt måste man också ha och det kändes bra efteråt.
Nina kör hem mig sen eftersom hon slutade senare och när jag kommer hem ringer jag mamma för att kolla läget.
Får reda på att Thomas, som jag känt like all my life, har gått bort.
Kändes orättvist... Han betydde så mycket för mig när jag var liten och ingen förtjänar cancer... 
Jävla skit sjukdom...
*Rest in peace...*

Var på bitch humör idag också... Eller nä, jag var nog bara inte på humör och det blev väl en väldigt tyst dag.
Oj, Maria var tyst. ;) Märktes nog, till o med Fredde lät lite orolig... *S* Och då måste det vara allvarligt. ;)
Robin skickade massa gulliga mail och sprang över till min sida av rummet hela dagen... Anledningen, fick jag reda på sen, var att jag inte log... Då är det något som inte rätt med världen och han kan inte vara lugn.
Han är så söt... *ler* Vår lille Rob. =D

Även hittat en låt som jag nu fått för mig handlar om Stoffe: Dude looks like a lady, med Aerosmith!
Haha, älskar att få in såna riktigt bra retsaker på honom. Och han hatar det... ;)

Massa fester väntar nu.
Nu på fredag är det tura med jobb som gäller. Jätte många ska med, tyvärr inte Sara och Sandi så Danish Dynamite är splittrat för kvällen. ;)
Alex (Garlic) och John har lovat att bära hem mig efter kvällens bravader så jag vet att jag är i trygga händer... ;)
På lördag är det hem till Jessi och äta middag och sen ut till Höganäs som gäller. Jons band ska ha spelning där, så vi ska ut och titta... Om ni inte hört från oss på söndag morgonen, så har vi gått förlorade i nåt fylleslagsmål och ingen hunnit rädda oss. ;)
Nästa helg är det Saras inflyttningsfest som gäller... Sen utgång där man kanske ska möta upp någon... Vi får se helt enkelt. Det kommer bli bra tror jag. ;)




image50
It's meeee, It's meeeee



4 månader, 3 veckor och 6 dagar kvar to One Wild Night!!



Postat av: bitchen

min fest kommer bli så sjukt bra! jag menar: 20 pers i en etta på 42 kvm. man ska ju nog inte va rädd för närhet inte.. ;) *asg* men maria här har lovat att "ge upp sin sittplats" om det skulle behövas... *ler* PAAAAAARTEEEEEEJ!!!!! btw: nån som kan få tag i 2 st SVARTA ÄNGLAVINGAR????? ;)

2008-01-23 @ 01:02:14
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback