On any other day...

I might just stay in bed
Sink down in a sea of blankets, pull them up over my head...


But not today!

Imorgon åker vi... Har så mycket och göra att det är sjukt. OCH jag har blivit sjuk.
Har den värsta hostan i världen och får ta panodil var 4 h. Så extremt typiskt....
Kunde det inte vänta tills nästa vecka, eller nåt? NEJ! Det var tvungen att hända i hittills mitt liv viktigaste vecka.

Men anywho, jag åker iallafall... Haha, inte ens lunginflammation eller någon dödlig sjukdom hade kunnat stoppa mig i detta.
Vi fick reda på förra veckan hur vår torsdag kommer se ut. Allt är klart.
Hämtar ut våra biljetter och kommer in i arenan före alla andra. Sånt är niiiiiice...

Detta är sjukt. Tiden har gått så snabbt. Fattar det inte än...
Att om 2 dagar ska jag se Bon Jovi... Sanslöst...








2 dagar kvar to One Wild Night!!
And the end of life as I know it...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback