Have a nice day.....

Shit, hur jag klarade denna dagen utan att bli galen är ett under...

Kom till jobb imorse och inser att det är idag 5 av danskarna ska sitta på Bankens sida och ta svenska samtal.
Det betyder att det är ungefär 3-4 kvar på vår sida som ska sitta normalt. Ja... eller de andra 2-3 ska sitta normalt.
Jag ska visst göra allt...
Så jag sitter som vanlig dansk, vanlig svensk OCH tar de svenska banken-samtalen. De andra som blev överflyttade för dagen fick en timmes utbildning och lite medlyssning.
Jag fick 4 papper och ett "Detta fixar du!!"
Eh... JAHA! Schysst ju... Sen strular allt... Mailen, faxen, telefonerna... Allt! Och jag springer som en pendel mellan min plats och IT-avdelningen för att försöka få in danskarna på banken på mailen och kolla vad fasiken som händer med faxen... IGEN!

Men Charlotte (chefen) har varit super stöttande hela dagen och hållt koll på mig när jag yrade rundor som en annan yr höna.
Och Jenny har skickat uppmuntrande brev hemifrån.

Senare på kvällen kom Sara och Sandi indrullande genom dörren efter deras pass på Banken sidan var över.
Ja, vi 3 var ju en vacker syn... Vi såg halvdöda ut hela högen.
Mer Danish Pile än Danish Dynamite. Och meningen: ALDRIG MER! sades några 100 gånger...

Kvart över 8 flyger jag ut genom dörren för att åka hem... Oooh va skönt det var att komma hem.
Tills jag ringde min mamma och vi hamnade i tjafs med varandra för 350 gången om samma ämne det varit om i över ett halv år nu.
I SWEAR TO GOD! Jag är nog adopterad eller nåt... 'sparkar lite på stolen*

Nu ska jag ta mitt dåliga humör och sova lite...
Imorgon kommer aaaallt vara bra igen.

OOOH glömde ju nästan... Alex (sis) har köpt bil! Ja, och Sara också!
It's cruising tiiiiiiime!!




1 månad och 3 dagar kvar to One Wild Night!!
Postat av: bitchen

Hahahahaa! Ja vi var en sorglig liten skara vi 3... :P Men satan i gatan, vi klarade fan det bra!!!

WOHOOOOWWW!!! CRUISIIIIIING!!! :D

2008-05-17 @ 18:04:26
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback