Like a little piece of heaven...

Mina vänner...
Jag har blivit introducerad för Ben & Jerry glass.
Och detta är nog ett av det bästa sakerna jag någonsin stött på. Jag skojar inte. HELT  FREAKING UNDERBART!

Allt började med att Paolo fyllde 25 i lördags och jag tänkte vara lite snäll och köpa hans favoritglass (som han tjatat nåt så otroligt om), som jag själv aldrig smakat.
Så jag hittade glassen kallad Chocolate Fudge Brownies... Alltså, det mesta chokladiga jag kunde hitta.
Kommer till jobb, Paolo blir jätte glad eftersom just denna sorten är visst hans absoluta favorit... Well, det är choklad med choklad i... Det kan ju inte gå fel...
Så jag springer och hämtar skedar och jag tar en stor skopa på min sked och in i munnen och... GOD LORD! Aldrig smakat så god glass i hela mitt liv! Helt underbart, galet, sjukt gott!!
Idag köpte jag en annan sorts som heter Cookie Dough. Vanilj glass med chocolate chip-kakdeg i! Herregud... Det är helt underbart...

Paolo och jag kom idag på det perfekta sättet att beskriva dessa glassar på...
Det är som att Gud himself, har lagt sin hand över dem och när man öppnar locket kommer det en ljusstrimma ner från himlen och man hör änglar sjunga. Och runt glassen dansar det små glada älvor...
Precis så är det...
Nästa smak ska bli Bohemian Raspberry... *nam nam*


Ett stort tack till Paolo för att ha visat mig vägen till godare glass!



image72
Heaven?



1 månad och 4 dagar kvar to One Wild Night!!


Postat av: bitchen

OMG... You really need to get laid... *skakar på huvudet* HAHAAHHAHAHA!

2008-05-15 @ 23:04:29
URL: http://www.valkyria85.blogg.se
Postat av: Marie

Men gumman :P det kunde jag ha talat om för dig för länge sen att det är världens godaste glass!

2008-05-16 @ 19:16:19
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: maria

HAHA, min man älskar oxå den men den e svinigt dyr här jämfört med i USA.

2008-05-16 @ 21:13:41
Postat av: shirre

lätt att det är heaven :P

2008-05-17 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback