Me? The Grinch??

Sitter man här på jobb... Fullkomligt uttråkad...
De andra danskarna försvann ganska snabbt hem när de slutade. Premier League ikväll och det är visst förjävligt viktigt, så ingen vill stanna kvar och prata med mig när jag sitter här i min inget-att-görahet... *suckar lite ledsamt*

Helgen blev ett äventyr i sig.
Åkte hem till Jenny på eftermiddagen för att leka lite med barnen innan de skulle sova och jag och Jenny skulle rymma ut på äventyr.
Får även föda i mig eftersom Ante stått och lagat spagetti och köttfärsås *naaaaaam*. Så efter ha matat lillkillen så hugger jag in på min egen. Efter ett tag sitter Ante och småler lite finurligt och säger sen: Det var inte för mycket vitlök i va?
WHAT?!
Utropar jag eftersom vi faktiskt ska ut, och enligt den gyllene regeln ska man INTE käka vitlök när man ska ut o parta.
Ante tycker ju självklart att min förtvivlan är skit rolig (dålig humor...), men lugnar mig ganska snabbt med att där inte finns vitlök i... *pustar ut*
Efter det är nattas ungarna och jag o Jenny letar fram partykläder och smink och låser in oss i badrummet med varsitt glas vin. Det ska ju då sägas att vi under hela tiden har sprungit runt med Sagas prinsesskronor på huvudet, så om man hade tittat in i det badrummet hade man nog fått sig ett gott skratt. (Ante försökte fånga det på bild, men jag djupdök in i garderoben innan det hann bli nåt...)
Efter EN TIMME känner vi oss att vi är redo för party och kommer ut förvandlade från badrummet. Nu får faktiskt Ante fota oss i våra prinsesskronor och kort därefter drar vi hemifrån (utan kronor på huvudet).
Vi kommer till ett ställe och efter ett litet tag hör jag en röst jag känner allt för väl igen: MARIA?!
och mycket riktigt, där är Alex, syrran då, med Shishi och deras kameror. I allt flams, skrik, fototagande och tjim blir vi upphittade av ett gäng killar (som var lite rädda för Alex och Shishi), men som annars underhåller oss med olika samtalsämnen.
Vi drar sen vidare till ett ställde där vi dansar och har allmänt trevligt... Eller JAG har trevligt (wink wink), Jenny blev visst mobbad för hon var "gammal" och "en mamma".
Hela kvällen slutar med att Jenny och jag går på strumpesock hem och landar i sängarna kl 4 på morgonen...

Dagen efter vaknar jag och är riktigt bakis... Måste påminna mig själv nästa gång att inte blanda så jävla mycket...
Så det tar 6 h för mig att duscha och äta innan jag beger mig hem till Jenny o Ante igen för att hämta sakerna som blev kvar där. Kommer dit och då står Ante och steker TON med bacon... Och jag kan säga redan nu att stekt baconlukt är inget man vill känna när man är bakis... Fy fan, va äckligt.
Jag blir inte långvarig och åker hem en halvtimme senare och dör i soffan... Får även ett roligt samtal lite senare på kvällen... *ler* Men mer om det någon annan dag... För tidigt än, anser jag...

Sen blir det ny vecka... Igår var jag med syrran och cruisa i hennes nya bil. SÅÅÅ SÖT!
Idag har det hänt massa och ingenting... Jag o Sara spårade till slut ut och började fjanta rundor som fan eftersom vi var sjukt uttråkade. Så jag ska då jaga henne och tar upp händerna och springer efter henne med töntiga steg och båda brister ut i skratt eftersom jag faktiskt ser ut som Grinchen när jag gör så. 
Vi får då den brillianta idén att vi ska filma skiten och Sandi som står och pratar i telefon med Stoffe,såg extremt chockad ut över vad vi håller på med. 
Förstår inte varför... Hon om någon borde faktiskt vara van vid oss... *muttrar* Skit kul... Love the Angels.

Fest i helgen!! Och sen får vi fira mamma också på söndag... Den här gången ska jag o mina syskon göra det riktigt bra! *ler*




image73
Jag??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback