Danish Dynamite at it again...

Yes, people! Det är åter dags för några fantastiska msn inlägg med mig, Sara och Sandi.




Ibland är det jobbigt att vara den snälla av oss:


Jersey (jag) säger:

Vi är fan störda

- Sara Young - säger:

Jaa.. mer eller mindre retarded utan dreglet o cp-gången...

Jersey säger:

SARA! Så säger man inte

- Sara Young - säger:

Joo...?  varför gör man inte det?

Jersey säger:

För det är elakt... *tittar menande*

- Sara Young - säger:

Aaaaand...?

Jersey säger:

Man kan såra nån... Du förstår, det är inte snällt o göra det mot såna som inte kan försvara sig själv... liksom. Förstår du?

- Sara Young - säger:

Soooooooooo...?

Jersey säger:

*stirr*

WHYYYYYYYY måste jag alltid vara den med samvetet... *suckar o slår ut med händerna*

- Sara Young - säger:

Jag vet inte.... Jag har lämnat mitt nånstans.. *tittar runt mig på golvet*
Vettifan var bara... *funderar*

Jersey säger:

Kolla i skåpet under diskhon... jag har en känsla att den är där... Antagligen fel känsla... eftersom ditt samvete är lika sällsynt som mammutar

- Sara Young - säger:

*går o tittar*


*kommer tillbaka irriterad*


Neeeej den var inte där

Jersey säger:

Nej... *sigh* Som jag sa... Mammutar...

- Sara Young - säger:

Vadå? Jag kallade ju mig själv o dig retarded fast jag vet inte om du dreglar o går cp just nu dock...

jag gör det inte iaf...

Jersey säger:

NEEEEJ, jag dreglar inte (för tillfället)... Och går cp gör jag aldrig.


MEN VA! Du får inte säga så

- Sara Young - säger:

 Då så...


Vad får jag inte säga???

Jersey säger:

the rrrrr-word *viskar*

- Sara Young - säger:

RETARDED????!





Men... Sen är även Sara den som säger sanningen till en:

Jersey säger:

OJ fan, klockan är like 12

- Sara Young - säger:

I knoooow

Jersey säger:

Kanske inte så bra att jag sitter o käkar chokladmuffins med glasyr då,,,

- Sara Young - säger:

It will go riiiight to your butt!

Jersey säger:

TACK! TAAAAAAAAAAAAACK för de orden... you fucker

- Sara Young - säger:

Så lite så!

Jersey säger:

Du är så snäll som tänker på min figur

- Sara Young - säger:

Jaaa.. klaaart!





Sandi har det verkligen inte lätt när hon försöker få stöd i nåt:


Sandi säger:

Mmm tror jag får borra

Jersey säger:

OH NOOOO, Sand!

Sandi säger:

Tror du adrian skulle vakna?

Jersey säger:

Ge dig inte in på det!

JAA det tror jag han skulle...

Leeeeave it. Puuuut the drill doooown!

Sandi säger:

Mmm skit

Jag mååste borra. Det går inte annars

Jersey säger:

Ja, men... kan du sånt??

Sandi säger:

Eeeh hur svårt kan det vara?

Jersey säger:

Jag tror inte det är så jätte lätt faktiskt.  Men prova imorron. Och Snäääälla messa mig resultatet

Sandi säger:

Mmm jag fotar. Hahaha

Jersey säger:

HAHA JA!

Sandi säger:

Mmm inget bloggande om det då!

Jersey säger:

JOHO, håller redan på att spara det!!

Sandi säger:

Du är inte sååå hjälpsam och supportande hääär

Maria...

Jersey säger:

Hahahahaha Förlåt

Sandi säger:

Lite you go skulle vara bra

Men nej bara asgarv från dig och sara...

Jersey säger:

Sorry... *harkel* YOU GO, SANDI!!

Sandi säger:

Hahahahah såå falskt!

t.o.m över msn var det där falskt...

Jersey säger:

*asg* Sorry




 


 

That's all for now! Stay tuned for the next episod of DANISH DYNAMITE: MSN!



Postat av: Sara - Tha Biatch!

Hahahahaha! Well... Jag tror ju inte att det är så många som faktiskt är retarded som faktiskt läser din blogg. o om det är det, så från djupet av mitt hjärta:



I DOOOONT CAAAAAAARE!!! ;)



Och vill du att jag ska ljuga?? gisp Thats not cool... skakar på huvudet Chocklad går till din butt.. det e nästan så att om DU käkar chocklad så går det över till min butt med! And we dont want that... Biiiiiig nono....

2008-10-21 @ 20:33:08
URL: http://valkyria85.blogg.se/
Postat av: Marie

Herregud, hade du inte kunnat varna mig för att man storgrinar till slutet på Pay it forward. Hur ska jag nu kunna sova?



;)





Puss honey.

2008-10-23 @ 00:41:50
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha ja det stämmer ;D

2008-10-24 @ 11:43:22
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack gumman! Jag tror att det gick jättebra! Får inte veta förrän den 18e november.. Men nu är jag FRI! Ledig i en vecka. Faaan vad skönt :D

2008-10-27 @ 14:24:58
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback