Äntligen: EUROPE!

Min underbara bästa vän Jessi frågade mig lite nonchalant idag om jag inte skulle till Göteborg på fredag...
Tänkte att hon måste nog egentligen menar Tylösand, eftersom jobb bjuder oss dit  och informerade henne om att: Nej, jag ska inte med... (lillebror har rugbymatch på lördag)
Jessi fattar inte vad jag snackar om utan informerar mig om att rockbandet EUROPE ger en GRATIS KONSERT i Göteborg på Fredag.

http://www.rockklassiker.se/tidernas-baesta-gratiskonsert

Jag blir helt ställd... Jag har tyvärr aldrig sett Europe live, trots att de såklart är en av mina absoluta favoriter...
Då kommer frågan: Hur ska jag övertala Kenny att skita i Antes 35 års fest och skita i att vi ska upp hemskt tidigt på lördagen för att köra tonåringar till Trelleborg och istället åka och se ett rockband bland 1000-tals andra människor och sen komma hem mitt i natten...

Well... Jag tror det hjälpte att det faktiskt ska vara i Göteborg (han är därifrån) eftersom han för nån timme sen sa Ja! till att åka...
Han kunde ungefär lika gärna sagt: I do... *sigh*
SÅ NU SKA JAG SE EUROPE FÖR FÖRSTA GÅNGEN EVER!!
Får kompensera Jenny och Ante med choklad cupcakes dagen efter...  Men det är helt ok med mig... ;)

Denna dagen böjade pretty sugit med tandläkarbesök... Men nu är den ganska mycket guldfärgad med rosa moln...
Underbart...












Postat av: Jessi

Wohoooooo sötnos! Fan vad vi ska rocka fett :)

Pöss på dig!

2009-08-12 @ 08:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback