Semester, Spa och nu Sol...

Känns som min semester gått för snabbt... Men jag antar att det är en vanlig känsla... ;)

Började hela alltet i förra veckan och var på Spa Electa på måndag morgonen tillsammans med Kenny.
En par-behandling som var helt underbar!
Började allt med att få byta om till badkläder och morgonrockar.. Sen blev vi visade till ett rum där en tjej masserade in en bodyscrub över hela oss.
Efter en snabb dusch fick vi krypa ner i ett stort bubbelbad i 45 min och fick en ansiktsmask på... Hur underbart är inte det? Att sitta i ett varmt, djupt bad och äta melon och vindruvor tillsammans med sin sambo... Det är nog inte mycket som slår det.
När vi var klara i badet fick vi till slut varsin 25 mins halvkropps massage... Alltså, Heaven! Helt perfekt...
Man gick ut därifrån helt avslappnad och mjuk och gosig... Avslutade hela morgonen med att äta frukost på Expresso House, som är mitt favofik.
Alla borde unna sig och gå på spa. Och Electa är verkligen toppen. Kolla själv: http://www.electa.se
Finns i både Helsingborg och Stockholm...

Resten av dagarna har varit lugna... Varit ett skit väder, rent ut sagt.
Spöregn och åska... Jätte mysigt... När man inte har semester.
Ändå har vi gjort massa saker som är skönt att vi hunnit med. Mest att få lägenheten klar så jag slipper inreda allt själv när han åkt. Det är ju trots allt Vår lägenhet.

MEN... Nu har solen kommit fram så ikväll får vi middagsgäster, Martin och Mia, så det blir gott käk och vin ute på altanen.
Förhoppningsvis... Det beror på om Kenny tänkt släppa TV-spelet snart... ;P Köpt ett PS3 så det kommer nog ta tid innan han rör sig från soffan... *sigh*



Shiiiiiny new toy...


Postat av: Marie

Exakt den parbehandlingen gav jag Sebastian när han fyllde år en gång så vi var oxå där på Electa :)

2009-08-12 @ 22:22:38
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback