Sista dagen...

Imorgon är det tillbaks till jobb...
Det känns väl... sådär...
Jag menar, vem vill inte sova länge varje dag, göra impulsgrejer och sitta uppe halva nätterna? Tänkte väl...
Fast rutiner är också ganska skönt... Antar jag.

Glömde att nämna i förra inlägget att jag klippte av mig håret i förra veckan...
Har fortfarande inte vant mig riktigt vid att ha det så kort, men jag älskar det! Sjukt skönt... Och jag passar verkligen jätte bra i det, if I may say so myself.
En del kläder ser bättre ut pga frisyren och min kropp i helhet ser... jag vet inte. Eftersom jag inte döljer axlarna och det övre partiet med värsta hårhögen så ser man hur vältränad jag är... (hur det gick till, vet jag inte...)

Idag blir det äta ute på Roy´s nere i Norra hamnen med föräldrarna... Aldrig varit där, men eftersom jag är en stor fiskälskare (bornholmare, people...) så måste detta självklart provas.
Det blir ett mysigt avslut på semestern... *ler*

Ska även försöka hinna köpa skivan från Melody Gardot. Har av någon anledning blivit intresserad av hennes röst och musik från reklamerna som går hela tiden.





The New Me...




Postat av: Åsa

Riktigt snygg frisyr du fick till :)

Du får berätta sen om det var gott på Roy´s, vill nog prova nån dag...



Kram

2009-08-09 @ 13:26:03
URL: http://stars.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback