Me and my Touchwiz...

Nu har jag skaffat ny mobil... igen...
Min blå Samsung U600:a som jag köpte för lite mer än 1 halv år sen och som jag äääälskade vid det tillfället spelade till slut på min sista nerv. (den mobil är ju bara fail...)

Så nu har jag en Silver/Svart Samsung F480 Touchwiz... Alla andra har Rosa, så jag tänkte efter många om och men att då skulle jag ha den andra färgen.
Den är liiiiite krånglig att ha och göra med tills man fattar den... Pekskärm är ju inte något jag använt förut så det var lite frustrerande tills man fattade.
Men jag gillar den.
Den har det mesta i sig och jag kan leka med den: Göra egna bakgrundsbilder, ta bättre foton (5 megapixlar, that´s all I´m saying...), musikigenkänning vilket jag faktiskt behöver eftersom jag alltid hör låtar jag bli förälskad i och måste få veta de heter, videosamtal, m.m....

Det enda jag måste komma på nu, är hur man skriver sms... För det går bara inte just nu.
Får väl ta fram bruksen igen... *sigh*

Men... va fan... Detta är nog en mobil jag kommer ha länge. Om det inte visar sig vara en till U600:a men det tror jag icke...
Och den är ju riktigt snygg också... ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback