VH1: Gods of Rock

Jag älskar VH1...
Det första som åker på på morgonen när jag fixar mig och ungefär det sista som hörs innan TVn släcks på kvällen.
Jag förstår inte varför folk gillar MTV så mycket.
De kör ju bara samma låtar hela tiden... De låtar som är populära just nu and I´m not down with that...

Det ska vara VH1 där jag aldrig vet vad som kommer... Om det är Timbaland eller Guns & Roses eller Alice Cooper.
Och just denna weekend är den bästa: Gods of Rock!
Ah, kan det bli bättre? Hell no!

Och jag är sjuk sen flera dagar fortfarande så jag trivs utmärkt bra i soffan med läsk, panodil och Rockikonernas videos på TVn.
Bon Jovi (of course), Aerosmith, Rolling Stones, Thin Lizzy, Van Halen, Bryan Adams, U2, Whitesnake, m.m...
Japp, jag är i mitt esse and I´m loving it.

Så ni som inte har VH1, skaffa det...
And keep on rocking in the free world... *sjunger*





Postat av: Marie

Du är för söt du Maria! :) Saknar dig otrooooligt!

2009-05-10 @ 23:08:33
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Alex

fan va chockad ja blev att det va uppdaterat här =P

2009-05-11 @ 08:53:55
URL: http://wickedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback