21 days to go...

Sen kommer äntligen Kenny hem på leave. YES!
Det är helt sjukt så mycket jag längtar. Och mitt jobb har fixat så att jag är ledig hela hans leave tillsammans med honom. 11 mysdagar!

Idag är han sjuk och sängliggande... Han tog vaccinationssprutan igår så biverkningarna borde försvinna snart. Förhoppningsvis... 
Hemsk som man är tänker man genast på det postiva: Massa sms hela dagen till miiiig...
Så blev det inte, nej...
Känns riktigt konstigt att han är så långt borta och är sjuk.

Annars händer mycket... Ska försöka baka i veckan. I helgen är det julskyltning med tjejerna och på måndag ska jag försöka gå på heltid igen. Intressant...
Måste köpa julpynt till lägenheten för det har vi ungefär inget av... Eller jo, vi har en gran, ett rör med kulor, massa glitter och en julkrubba. Och ett pepparkakshus i keramik, för vi suger på riktiga pepparkakshus.
Men jag kräver adventsljustakar och kanske en adventsstjärna... Mer pynt, julgransslinga, m.m... En större tomte av något slag... 
Och det bästa är; Kenny kan inte stoppa mig!! Hahaa!
Tror det blir att shoppa lite av det idag...
För sen har man julklapparna att tänka på. Lots to do, men jag älskar verkligen denna årstiden.

Jag är även blivit en total nörd och har blivit besatt av Café World på facebook... Så normalt...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback