25 år

Sådär ja... Då har man det avklarat också. 25 år.
Känns inte ett skit annorlunda för att säga sanningen.

Har känts lite konstigt att planera min födelsedag med vetskapen att Kenny inte är här, men bestämde mig för att ha en tjejkväll här hemma med tacos. :)
Så i lördags var Jessi, Jenny, Alex, Cissi och Åse här och myste till det. Jag hade verkligen helt underbart kul och vi hade tårta och allt.
Det tog verkligen på mig så igår mådde jag riktigt dåligt, men det var så värt det!!

Igår var jag mest hemma och gick väl egentligen runt och väntade på att kvällen skulle komma för Kenny skulle ringa. Och gud va skönt det var när han väl gjorde det. Jag hade jätte mycket och berätta, men glömde väl halvdelen av det bara för det när han var i telefonen. Igår var det 1 år sen exakt som jag fick honom i födelsedagspresent. Känns som så mycket längre... :) Underbart.

Sen kom då idag... Stora 25 års dagen men det har verkligen inte känts som min födelsedag alls.
Var hos läkaren imorse och det har ÄNTLIGEN hittat vad det är för fel med mig. Det tog ju bara like 5 månader och där finns bakterier. Så nu kör vi värsta medicinkuren i 1 vecka med 2 pencilliner och 2 magmediciner, 4 gånger om dagen. Det är 12 tabletter/flytande grejs jag ska ha i mig om dagen...
Hoppas verkligen det funkar... för alternativet som fanns om de inte funkar var inte ok på någon nivå... För tungt att ens tänka på så vi lämnar helt enkelt ämnet.
Kenny fick ta alla tankar om det när han ringde för ett par timmar sen... Han är verkligen världens klippa även om han är så långt bort. Fantastisk...

Men har iallafall fått jättefina presenter: En stor Smoothiebok (YES!!), pepparkaksformar, glögg (älskaaa) kläder, silver armband, silver halsband, shot spel, badgrejer och från min bästa vän fick jag ett unikt halsband med en skyddsängel och pärlor i vitt och rosa i en liten länk över en tjock silver ring där det står MARIA KENNY. SÅ FINT!! och det klingar lite mysigt när man går eftersom det är så långt. :)
Och där kom världens finaste rosa bukett med 2 av mina favoritblommor, nejlikor och rosor, från min älskling...
Kan tyvärr inte visa några foton på just det eftersom jag slarvat bort USBsladden till mobilen...

Och sen kom där en inbjudan till Anhörighets träff den 5 december i Halmstad som jag och Morgan (svågern) ska gå på. Mest för att kolla vad det är och ha något och göra den dagen.
O vem vet... Kenny kanske inte hann fly undan kameran så man får se hans nya frisyr. ;)

Nej... nu väntar nog sängen efter en lång och ganska jobbig dag...





Happy Birthday to Me!





Postat av: zuz

Grattis gumman! älskar dig du är värd ändast det bästa :) Kom ihåg det!

2009-11-17 @ 03:30:47
Postat av: H

Hej hallå! Grattis till dig på födelsedagen i efterskott! Skönt att höra att du hade en trevlig helg och att allt blev lyckat! Bor du i närheten av Halmstad? Isf kanske vi kan ses någon gång och ta en fika?

2009-11-17 @ 18:41:31
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken fin tårta, och vad skönt att höra att du hade en bra födelsedag! :) Stor kram!

2009-11-18 @ 12:53:55
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: H

så du har inte varit i Halmstad särskilt många gånger märker jag :) Det tar 50 min med bil mellan städerna. Du kan väl berätta om hur anhörigdagen var när du varit på den så man vet vad man har att vänta sig.

2009-11-19 @ 17:37:40
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback