Angry?

Javisst !!!
Ny läkare idag... Vikarie... Jätte snäll... Och uppmärksam visst.
För de har GLÖMT att göra ett bakterietest. Något som uppenbarligen skulle ha blivit gjort från början. För det kan visa den grundande anledning till skiten.
OCH om det är det, så krävs det BARA 1 veckas pencillinkur sen är klart! *stirrar*
Inte 5 månaders andra medicineringar... AAAAAAAAAAAAAAAH! PANIIIIIK!

Jag ska börja jobba några timmar varje dag nästa vecka blev iallafall bestämt. WOHO! HELLO LIFE! =D
Det känns jätte skönt. + jag fyller snart år och allt som ska fixas till det måste göras nästa vecka.

Fast det är ganska skönt att vara så arg... Uppfriskande faktiskt till skillnad mot att vara deppig/Kosovo-deppig.

En sak till som irriterar mig mer än vanligt idag är den där fördömda Utlandstjänst reklamen.
Jag brukar ha TVn på när jag gör annat för det är skönt att ha något ljud runt sig, och så kommer det där vinande, ihåliga ljudet som avslutas med ett högt "TICK" och då vet man att det är den där reklamen. Jag behöver inte ens titta, jag hör det...
Så till och med TVn mobbar mig... Schysst.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback