Bon Jovi, The Circle...

Det är över en vecka sen jag glad som få studsade in på Skivlagret för att hämta nya albumet från Bon Jovi: The Circle.
Självklart har jag Limited Edition, tack vare Jon, så jag har dokumentären When we were beautiful också med.

Denna skivan är sjukt bra! Sorglig, men som vanligt kan man känna igen sig i texterna.
Den stora favoriten blev track 4; Superman Tonight... Texten, musiken och sången på den är klockren! Så just den låten går om och om igen.

De andra favoriterna är: We weren´t born to follow, When we were beautiful, Bullet, Thorn in my side och Happy now.
Känns även lite som att gitarrspelet går tillbaka till det lite hårdare hållet som fanns i Have a Nice Day, särskilt i Bullet. Absolut inte som Lost Highway... Nu kör de rock igen!

Så nu var min Bon Jovi fix räddad ett tag framöver... Jag borde verkligen åka till London och se dem nästa år...



Who's going to save you
When the stars fall from your sky?
And who's going to pull you in
When the tide gets too high?
Who's going to hold you
When you turn out the lights?
I won't lie, I wish that I
Could be your superman tonight...













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback