Bon Jovi; The Circle

Jag har ingen aning hur jag ska orka vänta till den 10 november på denna skivan...
Men den allvetande Obie i Bon Jovi staffen har äääääntligen släppt vad låtarna på skivan heter...

So here it goes:

We Weren't Born To follow
When We Were Beautiful
Work For The Working Man
Superman Tonight
Bullet
Thorn In My Side
Live Before You Die
BrokenPromiseland
Love's the Only Rule
Fast Cars
Happy Now
Learn To Love


12 (förhoppningsvis) underbara låtar... Den första är riktigt bra så jag hoppas de andra följer samma status.
Mindre än 2 månader kvar... ;)











Postat av: Therese

Fy f*n vad jag längtar!!

2009-09-16 @ 22:12:44
Postat av: Maria

Hahaha, samma nivå!! ;D

2009-09-16 @ 22:18:58
URL: http://newjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback