Patrick Swayze

En av mina absoluta favorit skådespelare Patrick Swayze har gått ur tiden...
Hemskt...
Har sett de flesta filmerna med honom men såklart har man sett mest på Dirty Dancing (minst 10000 gånger) och hört honom säga den oförglömliga repliken: Nobody puts Baby in a corner...

Men min favorit med honom är ändå tv serien han slog igenom med på 80-talet; Nord och Syd, som jag och Kenny faktiskt såg de 2 sista avsnitten på bara i helgen. Har suttit varje fredag och lördag nu sent på kvällarna och sett hela serien.
Om ni inte sett den, doooo it! 

Han hade säkert gjort otroligt bra filmer om han bara hade överlevt den där hemska saken cancer.
Bara 57 år gamla, så det hade säkerligen blivit något...
*sigh*






Rest in Peace...




Postat av: Åsa

Jag har flyttat från Marcus. Letar lägenhet nu, vi har bestämt oss för att bo var för sig. Jag vill gärna ha något eget, som e bara mitt. Hur e det med dig?

2009-09-16 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback