Oh Starlight...

ENSAMTID!!!
Äntligen!!

Ta det inte fel... Jag älskar att Kenny är hemma och skulle absolut inte vilja byta det på nåt sätt.
Men det är fan svårare än vad jag trodde. Att helt plötsligt är jag aldrig ensam... Efter jobb, kommer man hem och så är Kenny hemma. Så... det blir lite intensivt.
+ han ska landa och blir sjukt uttråkad och då ska han ungefär möblera om allt, fixa allt och ordna allt. 
Medans jag bara vill ligga i soffan, se serier och bara va... 
Krock? Javisst... 
Det var ju faktiskt ingen som sa att det enkla började så fort han kom in genom dörren...


Precis njutit av min ensamhet med ett bad och lyssnat igenom Slashs nya skiva: Slash. (thank God for Spotify!)
Sjukt bra! Den kommer lyssnas sönder inom en snar framtid. 
Favoriten är Track 12: Starlight feat. Myles Kennedy.
Även Fergie är med i en låt och DAMN, så har jag icke hört henne förut. This we like!!! 




But this, is a must hear: http://www.youtube.com/watch#!v=yDRopoYh144






Postat av: Vickisenvickan

Haha jag vet hur det är!!

2010-04-16 @ 19:45:50
Postat av: Therese

usch ja! det var inget roligt alls!

Kom Kenny hem som planerat ändå eller?

NIcklas kom hem några timmar senare bara, så det fick gå an :)



aaw vännen! Jag hoppas ni löser det där mellan serier och ommöblerandet! :)

Har ni haft en bra helg annars?

2010-04-20 @ 21:01:29
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback