Vårkänslor blandat med snö och aska...

Det hjälper såååå mycket att mina vårkläder har kommit och jag har redan börjat använda dem. Till och med använt mina nya ballerina skor (i storlek 35!!!). Det är så härligt!
Och idag beställde jag en ny riktigt snygg sommarklänning från Bubbleroom. Längtar ihjäl mig tills den kommer!
Köpte även hotpants och t-shirts från H&M och en somrig tvål från Bodyshop. Så jag är redo!!

Det jobbiga var då självklart igår... när det snöa helt plötsligt.
WHY?! Vi är snart i slutet av april. Det ska inte snö nu. Det räcker. Det är grönt i buskarna, så nu är det nok.
Summertime, please...

Jag har heller aldrig trott att den dagen skulle komma när min optiker säger till mig: "Jag är så ledsen... Men dina linser har blivit försenade pga vulkanutbrottet."
Skrattretande måste jag absolut säga att det var. Så jag kunde inte bli irriterad fast jag faktiskt behöver mina linser...

Sen... Har jag... Anmält mig till minilumpen i Malmö i sommar!!!
Haha, hoppas jag kommer med. Ska bli skit kul och det pirrar förväntansfullt i magen på mig. Så nu får Kenny vara hemma och vänta på mig... En vecka bara, men ändå.
Det här har jag velat sen urminnestider och nu kändes det helt rätt att göra det.

Nej, nu ska jag kolla på den alltid lika patetiska Anna Anka... (känner mig som en sån fin människa när jag ser henne)





Klänning från Bubbleroom... Härligt!











Postat av: Marie

Åhh vilken fin klänning! :) Just nu är det snöblandat regn ute här med, fy faan va trist alltså! Kul med minilumpen! :D Det skulle jag också vilja testa! KRAM

2010-04-21 @ 20:15:29
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det är verkligen tur att vi har varandra :)

Ni är guld värda i mina ögon!



Jag vet också om att dom liksom inte kan hjälpa det, att dom inte förstår. Det är ju totalt omöjligt för dom att förstå, men jag kan inte hjälpa det. Ibland rinner liksom bägaren över och jag blir ett mindra monster :/ förbannad och ledsen på samma gång, lite av hatisk blir jag nog med :(



Hur har du ochj Kenny det nu då? Börjar ni komma in i vardagen?



Saknar dina inlägg vännen :)

2010-04-29 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback