Första dagen...

Idag blev jag militärfru igen...
Kenny skickade nyss ett mess om vad de gjorde... Slängde mig helt tillbaka till början av Kosovo. En ledsen känsla hann krypa fram innan jag slängdes tillbaka till verkligheten och kom på att han är hemma igen om några timmar. INTE om några månader. ;)
Thank God för det!
Igår var han helt uppspeedad och förväntasfull. Så gött att se... Det börjar ordna sig nu!

Idag blir det en kort runda på jobb. 13-18...
Har en ganska slapp vecka nu. Och på fredag morgon åker jag till Kristianstad och Vickan. Hade aldrig överlevt utan henne under Kosovo... Så jag behöver henne nu också lite när likadana känslor som då smyger upp lite.
Och lika bra att passa på när våra män är inlåsta på återträff. ;)

På onsdag blir det glassmys i stan med Jenny and the kids... + shopping.
Ska köpa IsaDoras nya höstkollektion Rock Chick... Perfekt!
I´m a sucker for IsaDora....
















Postat av: Therese

Åh jag förstår om det är Kosovo all over again! Men det kommer du fixa! Och det bästa av allt är ju att han kommer ju hem om dagarna, DET är fint! :)



Hoppas allt är bra annars vännen!?



Kramar

2010-08-23 @ 15:06:32
Postat av: Therese

Ja det ska bli UNDERBART! :D



Okej, vad skönt för henne att han inte åker nu så kort tid efter iaf. Men du klarar det fint, när det än kommer! Vi klarar ju allt vi soldatfruar har jag märkt :P



skulle inte förvåna mig om Nicklas väljer att åka igen så då har vi varandra då också! Och om han stannar hemma så har du mig iaf :)

Hur känns det annars nu då, att vara soldatfru igen? Fast med en hemmavarande soldat vill säga!



japp en till leave är planerad. men vet inte när :S



Puss & Kram vännen!

2010-08-24 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback