Hemma....

Då mitt lilla (men överjävliga) bråck på magmunnen nu har fått mig sjukskriven (och jag är sjukt uttråkad) har jag börjat kolla på True Blood.
Jag gillar den...
Men förstår absolut inte hysterin runt den. Ok, nu har jag bara komma till avsnitt 5 eller 6, men hittills... Njaaaaa, helt ok.
Den är ju inte Greys eller Army Wives... Men den sysselsätter mig.

Som tur är kommer snart de 2 böckerna jag beställt.
Fick föreslagit från en annan militärfru om Johanne Hildebrandts 2 böcker: Älskade Krig och Förbannade Fred.
Ska bli intressant.
Har läst lite av det hon skrivit på Aftonbladets sida och jag gillar hennes rakt på stil.
Så hoppas de är lika bra som jag har fått höra. Älskar en bra bok att krypa upp i soffan med, tillsammans med det goda teet mamma köpte till mig.


















Postat av: michelle

Jag har läst ut Förbannade Fred nu! Och den är super bra.. Men du ska nog läsa Älskade Krig först eftersom det är bok nr ett så att säga.. Ska ge mig på den boken imorgon! Om det finns tid...



KRamr!

2010-08-03 @ 21:07:30
Postat av: Marie

Hehe nej det var inte så skönt, eller snyggt! Jag hade dessutom 4 bett till på mina ben och fötter så du kan ju gissa hur de såg ut! ^^ Vad är det för te som din mamma har köpt till dig? =)

2010-08-04 @ 18:46:11
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

Dom böckerna ska jag nog också se till att skicka hem faktiskt! Kollade innan i veckan på internet och dom är ju nästan gratis :)



Åh ja bebsar är ju något av det bästa som finns! Älska dom små liven!

Tack för din omtanke söta du! Det värmer i mitt hjärta ska du veta! :)



Nästa leave blir i slutet av augusti, så det är faktiskt snart dax igen. Men sen nästa gång blir det att vänta läääänge. När det är höst och mörkt och allt :( Men det ska gå, det ska jag se tll! :)

Tack så mycket vännen! Det ska bli så superkul. Ser verkligen fram emot det :)



Jaha, hur är det nu att vara army wife igen då? Eller han har inte hunnit börja ännu?



Kramar i massor!

2010-08-04 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback