Höstigt...

Nu är äntligen Kosovo över... Ja, äntligen för mig. Inte lika mycket för Kenny... Han saknar sina killar runt sig.
Men i fredags åkte han iväg till Halmstad för återträff och jag åkte till Kristianstad för att vara med min Fellow Army Wife Vickan... :)
Var ute och gick, gjorde cupcakes, kolla film och massa Tre Kronor (den gamla serien).
Sjukt mysigt!
Hon är underbar, den tjejen...

Och nu har hösten kommit! Jätte skönt! Men med den kommer förkylningar. =P
Så både jag och Kenny är snuviga, hostiga och förjäkligt ynkliga.
Men det är nu jag blir helt hemma mysig. Så vi har köpt en ny stor hängande ljuslykta som ska hänga i vardagsrummet. Den har dock inte kommit upp än eftersom vi är just ynkliga...

Hallen har även fått en fin dekoration från Panduro och vi har hängt upp spegeln. (kors i taket)
Vi har sagt att vi ska fixa det sen vi flytta in, men nej... Vi är omöjliga. Nu ska vi bara hitta ett par snygga passande väggljusstakar att ha där.
Sen idag fick vi en överraskningspresent från svärmor.
En lite större ljusstake med 4 lyktor. Så läcker och jag jublade väl ganska duktigt. Den står nu perfekt på köksbordet.
Så i höst blir det massa tända ljus och tedrickande... *mys*





Hallen....





Presenten från Svärmor...










Postat av: Michelle

Hello Darling!

Du jag har ny Blogg :)

2010-09-08 @ 12:18:24
URL: http://athello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback