Lite uttråkad...

Hur bor du: I en stor 3a med altan och trädgård... *mys*
Brukar du komma i tid: Japp, är väldigt punktlig...
Hur lång är du: 1,56 enligt mitt pass...
Kan du laga mat: Jaa faktiskt!
Vad jobbar du med/pluggar du: Är projektledare inom kundtjänst
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor och stickad cardigan
Har du någon fobi: SPINDLAR! Äckligt!!!
Hade du en bra kväll igår: Japp, med älskling, familj, vänner och fylla. =P
Vilket är ditt senaste inköp: En stor godisklubba... ;)
Din favoritdryck på morgonen: Redbull... (dock inte bra för mig)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobb... (kallas lööööön)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, finns inget bättre...
Vad hade du sönder senast: Ett av mina Pearls for girls-halsband.
Vem snackade du med senast: Kenny... :)
Varm favoritdricka: Varm choklad!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Ramlösa eller nåt liknande...
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi Watermelon
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ehm... well... minns inte riktigt...
Saknar du någon just nu: Inte i detta ögonblicket, nej.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara respektlös......
Någon jag stör mig på: Oooh, där var ju den där snubben igår som jag fortfarande stör mig på...
Intressen: Musik! Film, läsa, måla...
Senaste person du kramade: Kenny!
Senaste person du ringde: Cissi Hocock (fyllesamtal)
Senaste person som ringde dig: Sofia!
Vad drack du senast: Cola... ;)
Vill du ha barn: Absolut!
Längtar du till din nästa födelsedag: Halvt... älskar uppmärksamheten, men vill inte bli äldre. ;)
Har rakat dina ben någon gång: Ooooh yes!
Är du sugen på något nu: Nä, inte direkt...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Ibland...
Attraheras du av män med skägg: Haha! Uppenbarligen då min sambo har skägg. ;)
Micro-pop eller poppa själv: Loooove the Micro!
Brukar du baka: Jaa, väldigt ofta faktiskt.
Röstade du i det senaste valet: BLANKT
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Helt ok... Finns ju vissa saker som kan bli bättre...
Vilken låt lyssnade du senast på: Eh.. Nåt med Lady Gaga i bilen...
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, Kenny juuu!
Vad tycker du är äckligt: Mycket... Är lite äckelmagad...
Har du pengar på mobilen: Nopp
Postat av: Therese

Hmm! Denna tror jag minsann att jag lånar en dag :D haha

2010-08-04 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback