Prinsen och jag...

Mmm, första bilden på mig och lillprinsen Vincent... *mys*











Postat av: Alex

det e faktiskt inte den första :)

2010-08-09 @ 16:23:05
URL: http://knoddensblogg.blogspot.com/
Postat av: Therese

Gud vilken gullig liten kille :)



Ja äntligen är det strax dax igen! Snart kan jag uppleva lugnet av att känna hans närhet :)

Ja veklrigen, folk som v måste hålla ihopa, oavsätt vad!



Ja Stockholm var kul som in i! Ingen av oss vill eåka hem och Emma ville inte släppa iväg oss! Vi hade det verkligen kanon!



Okej, då är det snart dax för honom! Men hur kommer det så ut? Vet ni någerlunda om och när han isf kommer åka utomlands?

Aaw det förstår jag. Men du har mig och Michelle :) Och det dyker nog upp kolleger till han som också har flickvänner. Det finns massvis av underbara soldatfruar har jag upptäckt :)



Kram kram

2010-08-11 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback