Hot Yoga...

Iiiih!
Det är bara 14 dagar kvar tills min soldat kommer hem en runda... Nu känns som att tiden kommer sega sig fram och det kommer aldrig bli D-Day. Men egentligen flyger tiden fram och jag tror jag har något att göra varje dag fram tills han är här. :)
Oooch det ser ut som att jag kan vara med honom mesta delen av tiden när han är här... Yes, I love my work!

Appropå jobb...
Min chef tycker uppenbarligen att vi ska röra på oss mer så igår var vi på Hot Yoga!
När jag anmälde mig läste jag bara Yoga och sen skumläste jag början (som jag alltid gör nästan) och missade den viktiga biten.
Att det inte bara är Yoga... Det är Yoga i 40 grader värme......
Jag borde ha fattat att ordet HOT inte bara stod där för skojs skull.
Jag är en människa som inte klarar värme särskilt bra. Jag är inget fan av jätte varma sommardagar om jag inte har ett svalt ställe att rymma till så detta var kanske inte det smartaste jag har kommit på.
Yoga biten var jätte rolig! Gör jag jätte gärna om! Men 45 min i den värmen... Never again. Och ett vanligt pass är längre än så, det är i 90 min. Säkert skit bra för kroppen och rensar och så... Men nej, vanlig yoga tack!
O by the way... Just nu är inte träningsvärken nådig. Träningvärk i revbenen (eller musklerna där)... Det kan jag gott säga att jag aldrig haft innan.

Annars har det varit mycket shopping... Vet inte om man kanske kan kalla det FÖR mycket shopping, men det låter så fult att säga så... ;)
Förutom underbara nya kläder och lampor (Knubbisar is the shit!!) så har jag köpt mig ett par vackra underbara svarta högklackade stövlar. Jag tror jag vill begravas i dem. *suckar lyckligt*
Ska invigas imorgon efter som Snider och Hocock också har köpt nya stövlar och nu ska de gås in.

Jag hoppas innerligt att snö(skitet) har smält tills dess, men jag tvivlar.
Jag älskar snö annars. Jublar när det börjar snö. Men nu är jag sjukligt trött på det.
Det förstör mina skor. Det är kallt. Man får bestiga snöberg när man ska över gatan. Det är halt.
Och jag vet om att jag har en altan med tillhörande ganska stora krukor... Jag ska bara hitta dom.






Trädgården...





Jag odlar snö??...














Postat av: H

tack snälla du för omtanken! Kommer kännas skönt att få hem honom! Hur lång tid har ni kvar efter andra leave?

2010-02-07 @ 20:12:47
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback