Kaos veckor?

Har inte hunnit skriva på en evighet känns det som.
Gjort jätte mycket och inte varit hemma nästan alls...

Varit förkyld i 2 veckor nu, om inte mer... GAH! Förkylning är fan värre än att föda barn, har jag och Vickan kommit fram till... Inte för att vi har några barn, men det måste nästan vara så.
Kan ha med denna kylan att göra... Nog för jag älskar snö, men nu räcker det väl ändå?! Nog första gången ever jag känner så... ;)

Annars har det varit mycket med mina tjejer... :)
Filmkväll, och middagar och sen självklart massa, massa prat... Haha, mycket bröllopssnack, eftersom vi nästa helg ska på bröllopsmässa. Ska bli så mysigt! Och så kanske man får lite fler ideér. :)
Inte för att det behövs för ideér...
Min käre styvfar har fått den underbara (ironi) tanken att jag och Kenny ska ta honom och mamma med sig till Las Vegas och gifta oss i ett Elvis bröllop.........
Det som skrämmer mig mest är att Kenny jublade över förslaget... MEN; No way... No how! 
Det finns flertal människor som ALDRIG kommer förlåta oss för det.

Varit med familjen jätte mycket. Så skönt att gå hem till mamma och krypa ner i soffan och käka massa choklad. För man kan slappna av helt och hållet, bara glo på TV men ändå inte vara helt själv.

Blivit en hel del shopping... Massa nytt för våren är beställt. Allting från H&M. ;)
Love H&M !!!
Längtar mest efter en dösnygg klänning i kimono-modell och självklart är den restnoterad till mitten av februari. Allt annat fanns hemma. Så typiskt!!
Men det är ju tur att en del av kicken får man när man beställer/shoppar... Nu fattas det nog bara ett par snygga sommar skor...
Säger jag nu. Om en månad har jag 350 andra grejer som jag bara fattas. ;)

Har saknat Kenny jätte mycket den senaste veckan. Händer saker hela tiden, som man vill spy ur sig om, och ibland har känslan av att man vill ha honom hemma varit ganska stor. Så man kan få ut allt och samtidigt få kramas massa.
Men på nåt sätt lyckas Kenny ändå vara den klippan jag behöver fast han inte är här... Så man får mess väldigt ofta och samtal ibland 2 gånger om dagen... Och smarthuvudet har kommit på hur man kommer in på msn också nu... ;) Gissa vem som är bortskämd? Well... that would be me. ;)
Hoppas bara jag gör samma sak för honom...

Men min underbara Jenny skulle försöka mildra saknaden lite... Så hem i mitt brevinkast kommer där ett paket från Adlibris med en underbar liten bok vid namn: Håriga hunkar...
HAHAHA! Den är klockren! En av de bästa böckerna ever. Ljuvlig!
Och att den underbara Jon Bon Jovi med sitt 80-tals hårsvall pryder omslaget är absolut inte fel!
Man tackar!!

Nu blir det nog soffan lite...
Ska försöka se massa serier jag velat se ett tag. ;)







Hey stud... ;)









 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback