Army Wives

Jag längtar efter hösten!! LÄNGTAR! Denna värmen tar död på mig...
Så denna veckan, eftersom jag inte lämnat huset sen i måndags, så har jag beställt lite till hösten. Nya stövlar från Ellos och nya långa, sköna, varma tröjor från H&M. Kommer bli så mysigt!
Och denna hösten får jag ha min älskling hemma hos mig. :) Det är nästan skönast!

Annars har jag börjat kolla på serien Army Wives igen från början. Min absoluta favo-serie.
Och nu blir jag ju faktiskt Militärfru igen, så lika bra att komma in i de känslorna lite igen.
Japp, det är bestämt nu. Kenny blir yrkessoldat i Halmstad och börjar i mitten av augusti.
Sådär försvann det civila livet...
Känns som jag är tillbaka i förra sommaren där jag skulle förberedda mig för att han skulle till Kosovo.
Men han ska iallafall inte åka någonstans på minst 6 månader-1 år.

Men för alla er andra militärfruar... Se Army Wives.
Det är sjukt så mycket man kan känna igen sig... Ensamheten blir inte fullt lika påtaglig...








Postat av: Therese

går serien på tv nu? känner igen namnet men kan inte minnas att jag sett reklam om det..



ja hon var vekrligen jättesöt :) har du fått träffa henne nu?



haha ja dte är fruktansvärt varmt! fast jag tycker om det :) men jag börjar faktiskt också längta till hösten, den är ju så mysig :)



nja, det är rätt så allvarligt, men dte är under kontroll så det är iaf skönt! och hon går under bahnadling så det blir väl iaf inte värre! och det är skönt :)



Annars är det bra, sakarn ju dock Nicklas, men jag kommer nog in i ensamheten snabbare denna gången. känns liksom redan okej på något vis :)

Japp jag ska åka till henne på söndag, så det ska verkligen bli jätteskoj :)

Kramar till dig!

2010-07-23 @ 13:32:02
Postat av: Marie

Naaw, tack! =)

2010-07-24 @ 12:24:16
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback