Shiny little thing...

Då har man en liten Ford Fiesta 09 istället för en Golf 99.
Och vi älskar den... Den är så underbar och har AC och drar hur lite som helst. Kenny längtade efter att få köra den igen, kl 4 i natt. Då är det fan i mig en bra bil. ;)
Och jag o Kitte bestämde igår att nu ska vi ta tag i våra körkort på riktigt... Så nu blir det handledarkurs med våra män.

Igår var vi ute hos Kitte och Pelle. Självklart hittade vi mamma där, sittandes bredvid lilla prinsessan Nicole.
Och där finns 3 urgulliga kisseungar på snart 3 veckor. Måste jag säga att jag vill ha en?
Hittade en som jag band med direkt... Har nu döpt den till Sambora och hoppas att Kenny ångrar sig med att det räcker med liten Jovi som vi redan har här hemma... ;)
Sen blev det mata liten Nicole... Och va gör ungen när jag ska rapa henne? Jo, spyr rakt över sin mosters (det vill säga min) arm...
Det är tur att hon är så söt...

Idag blir det fika i stan med sis (Alex) och lille prinsen Vincent.

Och sen börjar HBG festivalen imorgon... Kommer bli kul! :)





Mys före spyan...






Vår lilla bil!









Postat av: Kitte

Dom är bara 2 veckor gamla :P

2010-07-29 @ 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback