Vacation!

Första dagen på semestern är här!
Och jag har TOKMYCKET att göra. Ska springa, packa, hoppa i uniformen och kolla så den är ok, klippa mig, handla saker jag ska ha med mig... You name it.
För imorgon börjar min Lumpen vecka.
Är sjuuukt nervös! Elefanter i magen...

Det sköna är att man nu känner igen sig i Kenny som går och kramar och pussar på mig hela tiden...
Och säger hur mycket han kommer sakna mig.
Lite så jag var innan han åkte till Kosovo. HAHA! Det är jätte skönt att rollerna är omvända så han får känna på det lite. Även om det bara är en vecka. ;)



Postat av: Therese

Ah vad galet kul du kommer ha from imorgon! Kan inte tänka mig något annat iaf :)



När kommer Kenny börja sin tjänst då?



Ja om 48 timmar har jag äntligen hämtat honom på flyget :)) Åh gud som jag längtar varvat med att jag inte kan förstå det! haha :)

Ja det bli bla bröllop, en runda till Ven och så har N precis bokat hotell till oss i Köpenhamn så vi ska vara där i två dygn :D

Och så blir det skara sommarland med vännerna. så det är en del inplanerat. Vet inte när jag ska hinna med all egentid med honom, men det får väl bli i Köpenhamn :D



Men får du komma hem på helgena?



Åh vad mysigt att det är Kenny som går och pussar på dig denna gången :) Nu blve jag lite avis på dig, haha :)



Lycka till imorgon!

Kram sötis!

2010-07-06 @ 15:41:21
Postat av: Michelle

Maria, nu får du allt ta och blogga :) Du har ju semester :) Hihi!



Kramar Michelle

2010-07-17 @ 11:28:50
Postat av: Marie

NU vill jag veta hur det gick!! :D Puss

2010-07-17 @ 17:23:44
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback