Army girl...

Idag fick jag äntligen tag i HK uppe i Stockholm.
Jag var orolig för jag inte fått ut en uniform än. Men det fixades snabbt och lätt så 2 h efter samtalet så hade jag min M90 + 350 andra viktiga saker jag skulle ha.
Och med min sambo är det ju inte så lätt att komma hem med allt det här och slänga sig i soffan, utan det blev stenhård övning att klä på sig den när jag kom hem.
Och för er som inte gjort det: Det tar tiiiiid första gången man ska klä sig i hel M90-uniform...

Jisses... Man ska knäppa där och så igenom där, och sen ska det vara i den ordningen och vilken tur jag har att det är sommar så jag inte behöver knäppa jackan helt... O_o
Imorgon ska vi visst öva ännu mer på det och så ska vi stuka min basker så den sitter bra... Skit coolt. Och ja, självklart gå in kängorna... De gigantiska (inte fult så smickrande) kängorna.
Kenny är helt överstolt. Ögonen tindrar på honom och han ler hela tiden superstort och föreläser hela tiden om saker jag måste minnas.
Han är så söt... Min älskling...









Postat av: Michelle

Hahaha, jag kan tänka mig att Jakob hade varit precis likadan. Råkade slänga hans ny "stukade" basker.. Den låg ju i slänga påsen! Haha

Jag är så avundsjuk på dig vännen! Jag ska bannemej söka in nästa sommar!! Då ska Jakob vara själv och ha tråkigt! Haha

Kramar

2010-06-22 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback