En vecka kvar!

Sen är det Lumpen-dags.
Jag är jätte spänd på hur det kommer bli! Och jag får låna GBs knäskydd och Kennys M90-keps (eftersom den jag fick inte alls är snygg) och folk letar febrilt efter en mindre t-shirt till mig.
Och idag ska jag äntligen springa igen. Har inte gjort nåt i träningsväg på över 2 veckor nu, så det är ett måste.

Tog bort stygnen i måndags. Guuuuuud va skönt!
Jag kan le, skratta, äta, tugga tuggummi, m.m igen. Aaaldrig jag gör om detta. That´s all I´m saying!

På Kennys jobbfront står det fortfarande still.
Igår satte vi oss ner för att göra upp riktlinjer ifall han får det. Det känns lite bättre nu med det, men absolut inte helt ok.
Så den magiska gränsen blev bestämd igår och den ska även skrivas ner på papper. Så att jag inte hamnar sist även om det händer nåt.
Detta skulle vi gjort redan med Kosovo...

Idag blir det IKEA och lite Väla. Måste ha en lampa i sovrummet... Vi har bott här i över 1 år och har fortfarande ingen större, LJUSARE lampa där inne.... Omöjliga.
+ en bikini måste inhandlas... ;)


Ooooch Kenny kom precis på ett nytt ord för att beskriva honom: Man + Muskolös = Maskulös!
HAHAHAHAHAHA! Uppenbarligen funkade inte söt för honom! ;D





Maskulös? Aaaabsolut!!











Postat av: Therese

Så då är det snart dax?! :D

fan vad skoj! Lite avis är jag allt på dig :P



Ska ni hitta på med något annat skoj under sommaren eller detta sker på din semster?



Ha det gott och lycka till vännen :=)

2010-07-05 @ 14:23:40
Postat av: Marie

Nu blir jag nyfiken. Vad är det för riktlinjer & magisk gräns? Kram

2010-07-05 @ 21:37:37
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback