Kalaspuff...

Ooooh, jag vet. Har inte skrivit på länge.
Är sjukt förbannad på bloggen och ska nu tvinga någon att hjälpa mig med den.

Men... Ja... De sista dagarna har jag bara legat ungefär.
Opererades i Köpenhamn i tisdags morse, i munnen. 2 tänder fick vackert vinka farväl, en visdomstand och en krossad av en visdomstand, så där är flertal stygn i min lilla mun.
Och svullnanden har varit äcklig... Men det kommer bli så bra, så bra!
Kenny var med mig hela tiden. När jag somnade och när jag vaknade direkt... Sagt att jag är vacker, fast huvudet är onormalt stort på olika ställen... Kärleken är verkligen blind. ;)
För jag såg verkligen ut som en kalaspuff...

Igår åt jag riktigt mat för första gången sen i tisdags... Så nice... Att pastarätten kan smaka så himmelskt! Jag var helt salig...

Annars... vad har hänt?
Springer nu 3 km. Har börjat träna som fan inför lumpen.
Köpte ett Wii-spel vid namn: Your Shape... Det är fan värre än Wii Fit. Jag hade ont precis överallt dagen efter.
Nu har jag dock inte tränat på några dagar, men jag tror jag ska slänga in lite Yoga idag om det hinns med.

Mamma fyller år idag!
Så strax ska jag baka en sockerkaka och dekorera den lite fint. Sen blir det mys hemma hos the parents ikväll.
GRATTIS MAMMA !!

And by the way... IPHONE är det bästa köpet jag gjort på väldigt, väldigt länge...
Den är underbar. Och jag kan komma åt allt precis när jag vill, var jag än är. Och mitt nya skal är ju så söt så det är sjukt (se nedan). ;)





Postat av: Michelle

Mysigt att du har bloggat lte igen.. Men det är väl inget fel på din blogg? ser supersöt ut ju! :D

2010-06-20 @ 11:48:19
Postat av: Therese

Åh så bra att du är på bättringsvägen vännen!

Aldrig kul med operationer :(

Men om det blir bra så är det ju så klart värt det :)



Ja nu är det 2 veckor och 4 dagar! Helt underbart även om det är 2 veckor och 4 dagar för mycket :)



Hur har du det annars? Semester innan lumpen eller lumen under smestern kanske?

Sköt om dig vännen!



Och förresten, jag tycker också din blogg är fin som den är :)

Kramar

2010-06-20 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback