Sommar, sommar, soooommaaaar!

Oooh så skönt väder det är!
Hoppas det håller i sig så morgondagen också blir varm och mysig så midsommar inte regnar bort.
Och min nya klänning från Bubbleroom (bild finns nedan) hann komma och den sitter perfekt! Ääälskar det!
Köpte även en ny skjorta och en lite tightare svart kjol på H&M. Ser väldigt buisness-aktig ut. ;) Gillas starkt!

Hade lite sovmorgon imorse...
Självklart ska man vakna av att Kennys gamla plutonschef från NBG ringer...
De vill ha Kenny som yrkessoldat i Halmstad... Får se hur det går.
Kommer han med på allvar, så blir jag militärfru igen i 8 år.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det för att säga sanningen. Jag är jätte glad för hans skull, men det var ju tänkt att han skulle stanna hemma ett tag nu.
Och jag får ju räkna med att han åker till Afghanistan då... Vill jag ha det så igen?
Många tankar flyger omkring i huvudet...

Och så vill jag egentligen inte tänka på det. Jag vill fokusera och glädja mig åt min lumpen-vecka.
Inte behöva tänka på hans militära grej.
Ego? Ganska. Men jag tycker jag förtjänar det lite, så jag får väl vara hemsk om det är nu är så jag tycker. Och det är det ju...

Ska börja slänga ihop laxpajen till imorgon....






Perfekt sommarklänning!




Postat av: Marie

Åhhh guuuud vilken fin klänning!! :)



Och blääää för det där med Halmstad! :( Man får faktiskt vara väldigt ego i den där situationen.. Kram!

2010-06-24 @ 20:23:23
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: M.S

Oj, yrkes soldat? Är det ngt som Kenny vill då?

Det kommer ni att reda ut tillsammans! För det är ju så man gör i ett förhållande! Eller!?



Mysig klänning du hittat på bubbelroom..

Måste också hitta klänning, skulle gjort det idag på Väla men man hann inte inom efter jobb... Så trött och sen pallade jag inte!



Puss o kram Michelle

2010-06-24 @ 23:16:12
Postat av: Therese

haha! ja tiden går då lite konstigt. Emellanåt går den fort och ibland i snigelfart. hmm:S



usch ja det här med yrkessoldat! det kan inte vara helt lätt.. vet han ännu vad han vill? Och vad vill DU?



Hoppas ni hade en fin midsommar igår med den fina klänningen :)

2010-06-26 @ 16:31:03
Postat av: Therese

Vad roligt :)

jo jag jobbade, men slutade på eftermidagen så på kvällen var jag med N o mitt gemensamma kompisgäng. supermysigt :)

ja det är klart att du tänker så! vi börjar ju komma in i den åldern när man kanske blir fler. men andra ord så blir det ett svårare beslut :/

hur länge har han på sig att bestämma sig då?



Tack så mycket söta du!

Ja jag längtar just nu ihjäl mig! gaah! saknade du också K mer när det närmade sig? Känns som att jag inte klarar längre av ren längtar liksom! Jag bli ännu mer galen än vad jag redan är, haha :)



Kramar vännen

2010-06-27 @ 07:50:23
Postat av: Therese

Ja den var verkligen jättemysig och mina vänner är helt underbara! Mycket bättre än vad jag förväntat mig. Eller det lät ju helt fel, haha! Men vissa tror man ju alltid ska vara mer eller mindre förstående. Men alla är verkligen jätteförstående och det är ju kanske klart, dom är ju också orolga och saknar honom. Så det gör nog sitt till!



Okej, det vra ju bra! Det är ju en liten tröst iaf, att man alltid kan "tacka nej" efter ett tag

(man får se de possitiva sakerna) :D



Haha okej! Ja det är en betydligt behagligare känsla än när han åkte men ACK så jobbig! Men jag håller mig sysselsatt, inbillar mig att tiden ska gå fortare då :D



Ha det gott vännen!

Kram på dig

2010-06-28 @ 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback