11 dagar kvar...

Nu börjar jag komma in i den där "bubblan".
Där tid inte existerar utan jag bara är... Med det menar jag att tiden går sjukt snabbt, men ändå segar den sig fram. Jag får inte riktigt ihop det. Kan inte förklara det heller... Ni måste vara med om det för att förstå...

Om 11 dagar är Kenny här. Och han åker inte tillbaka!
Jag kan alltså lugnt vakna om nätterna och han kommer vara där. Ingen panik för att man missat ett samtal från okänd, eftersom det antagligen varit han som ringt.
Nu kan jag vänta tills jag kommer hem utan panik, och fråga vad han ville.
Gos på morgonen, planera helger och mysdagar, ha filmkvällar och sträck se en serie...
Återgå till det normala livet... Eller ja, nu är det normala livet är det här för oss nu, på nåt vänster. Men till ett någorlunda Svensson liv iallafall.
Inte ett soldatliv på ett tag...

Det ska bli skönt!! Tycker jag förtjänar det efter 8 månader av leva helt själv.
Men jag har alltså fixat det. :) Är måttligt stolt över mig själv och lyckligt lottad med vänner och familj som hjälpt mig. Utan dem... hade jag nog inte fixat det lika bra.

Nu väntar planering och bak för hemkomsten, som även är den hemkommandes födelsedag.

Och imorgon får jag träffa lille Vincent... Ska bli så mysigt!











Postat av: Michelle

Wooow, 8 månader redan?

Ja jag kan då säga att det har gått snabbt!

Galet fort! Ja och om ca 55 dagar så åker Jakob, men turen är att jag har semester veckan innan han åker.

Men jag är inte alls sugen på att tänka på hur det kommer att bli när han väl står där och ska åka... :( Framtiden den gillar jag inte nu!

11 dagar alltså.. :) Skönt!

2010-03-30 @ 09:10:48
Postat av: Therese

jag kan inte annat än berömma dig! JKag vet ju faktiskt inte hur det är eller kommer bli när min Nicklas är borta. men jag kan ju föreställa mig, och då drar jag slutsatsen att du varit jätteduktig som klarat detta så bra som du verkar ha gjort! Så du ska helt klart vara stolt över dig själv :D

Och Kenny ska också vara stolt, del över sig själv och över dig så klart :)



Vad skönt att dte kommer vara närmare :) men hur kommer han hem sen då? Kunde du komma och möta honom?



Ja just nu ligger jag bara hä hemma och drar, så då saknar jag ju Nicklas ännu mer:( I och med att jag jobbar med livsmedel kan jag ju inte gå dit när jag känner mig okej. måste ju vänta tills jag känner mig bra. lite drygt faktiskt:S



Usch det måste vara drygt att ligga där nere och vara dålig:( Vi får hoppas dte går över för honom snart! Och då kan du inte at hand om honom heller:S



Fick du träffat den lille nu då? Blir så avis nu igen. haha :) Jag vill också ha fler syskonbarn! haha

ha det gott.

Kram



2010-03-30 @ 12:35:18
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är jättejättejättestolt över dig! Riktigt bra jobbat gumman!

2010-03-30 @ 22:55:30
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback