Borta bra...

Men hemma är fan i mig bäst!!
Tidigt i måndags morse körde styvfadern mig och My till flygplatsen för vår lilla resa till Västerås.
Mysig frukost och sen läsa tjejtidningar på planet o sen var vi framme på Arlanda.
På Arlanda kryllade det av Utlandssoldater... Vilket gjorde att jag saknade Kenny TOKMYCKET!
Tänkte även tanken att gå fram och krama en bara för att för några sekunder kunna låtsas att det var Kenny...
Jag gjorde ju inte det, vilket Kenny är otroligt tacksam för, men lusten var där lite. ;)
Blev upphämtade och sen var det lite jobb som väntade.

På kvällen åkte vi till det mysiga hotellet Klippers, där jag bott tidigare när jag varit uppe i Västerås.
My och jag har planerat att gå ut och äta... Efter en timme utan att hitta något kul, och att jag ännu en gång upptäckt att jag gillar min stad mycket bättre, så går vi in på ICA, köper varsin sallad och lite onyttigheter och sen kröp ner i soffan på hotellrummet och kollade tv.
Vilket var helt underbart... Så skönt.
Och självklart ringde min älskling för att kolla att jag var ok... Jag gillar inte att resa och ville bara hem många stunder, men så hör man hans röst så bli allt så mycket bättre. :)
Han skrattade ju självklart åt mig och sa att det är ju så han känner det när han hör min röst i hemlängtan stunder.
Nooooow I get it. ;)

Sov som en baby den natten... Älskar hotellsängar. :P Och gårdagen gick jätte snabbt.
Självklart var där massa snö och det snöade ännu mer när vi var där.
Vi var inte glada över detta. Vi lämnade ett osnöigt Skåne och hamnade i skiten igen...
Why, God? WHY?!
Men efter ett försenat plan, övertrötthet och Mys gnyende näsa så landade vi äntligen i Skåne igen igår kväll...
Där min älskade mamma hade stått i 3 kvart och väntat på oss. Det är så mysigt att bli hämtade av mamma på flygplatsen. Det gör mig helt varm och glad. :)
Och det var helt sjukt skönt att komma hem och jag somnade inom en timme...

Så idag, har det varit en hel kaotisk dag. =P
Mitt huvud har inte alls hängt med och vid nåt tillfälle var jag helt färdig. Egentligen skulle jag inte ha pratat med Kenny idag, han är på nåt äventyr hela natten, men efter allt kaos hos mig hade han förberett så mycket som möjligt så han hann ringa mig... Så jag kunde prata av mig.
DET ÄR KÄRLEK, DET!

16 dagar kvar tills han är hemma...





Eviga snö.... (Västerås)








Postat av: Therese

tank you tank you :)



Ja jag har tänkt på det, att om man räknar hela perioden lär man nog inte se något slut..hmm! Så får nog bli till första leaven som du säger, tack för tipset iaf :)

Ja dte var verkligen jättekul. Det gjorde min dag så mycket mycket bättre och finare än vad man nog kan tro. Det var verkligen vad jag behövde!

Att MIN gör sådant mot MIG :) Det måste betyda att jag är som en prinsessa, haha :)

Och i så fall så är ju du det med :D



Oj vad roligt det lät! Läste du till det på gymnasiet då eller?

Du ska helt klart få massa godheter i så fall. Du kan skriva en lista på vad du tycker om :D



Aaw vad Kenny var söt som ringde dig och kollade så du var okej. och att han hade förberett så han fick tid att ringa dig! Verkligen fint och omtänksamt gjort. Kärlek helt enkelt :)



Kan han förresten ringa dig hur mycket som helst? Från deras lur liksom?



Kram till dig med!

2010-03-25 @ 22:42:43
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback