Sista gången...

I torsdags åkte Kenny för sista gången ner till Kosovo...
Och det var pest jobbigt! Lite konstigt kanske då det är den kortast perioden hittills, 5 veckor, och sen kommer han hem på heltid.
Men jag mådde verkligen dåligt och var jätte Kosovo-deppig.
Vickan var ungefär som mig... Det är så skönt att ha henne. :)
Nu är det bättre igen... Känns som vanligt när han inte är hemma.

Idag tror jag faktiskt att han blir tatuerad där nere... Men jag är inte säker. Tatueraren skulle komma ner idag iallafall. Skulle fan inte förvåna mig om han kom hem med Transformers-loggan på armen..........
Men då vet han också var sovsäcken och altanen finns någonstans. 
That´s all I´m saying.

Igår var jag och shoppade... igen, med min Partner in crime (när det gäller shopping), Snider.
Eftersom vi har fått idén att vi ska göra egna smycken, en kul grej, så blev det en hel del från Panduro.
+ jag beställde ännu mer när jag kom hem som de inte hade i butiken. ;)
Självklart glömde jag köpa det viktigaste så jag kunde ändå inte sitta och göra något igår. Det är så extremt typiskt mig... Meeen det är ju bara att shoppa lite imorgon.
Jag är ändå ledig... Och sen blir det fika med Hocock och Snider på kvällen.

Nu ska jag däremot krypa ner i soffan med mina kakor (Brysselkex är ju heaven), cola och mysa med min nya bok om Gun´s & Roses.
Det e nice!






Welcome to the jungle!













Postat av: Therese

Usch så tråkigt att det var extra jobbigt:(

men det är ju sista gången, sen är han ju hemma alltid. Det kommer gå jättefort ska du se :)



Har ni haft det bra när han har varit hemma?



okej.. ja jag får vänta på mina erbjudande om träffar och så :) vänta vänta vänta.. faaaan vad man måste vänta ALLTID! haha :)



Ja visst är meningen tråkig :( usch och pi på den! ibland vill jag lägga på innan den hinner komma från honom, bara för att SLIPPA höra det.. jag tycker det känns så mycket lättare att lägga på då:/



på tal om facebook.. jag skulle inte kunna få adda dej där eller om du har en mail. finns en grej jag vill skriva, men som ingen annan bör se?! :)

2010-03-08 @ 14:28:07
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Marie

Hihihi det ska bli intressant att se hur det blir med tatueringen/sovsäcken! :P

2010-03-08 @ 21:24:04
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

så hur blev det med tatueringen, eller du vet inte ännu? :)



Vad skönt att det redan känns bättre för dig! är så hemskt är det känns jobbigt :(

men så skönt att ni haft det mysigt trots att han vartit sjuk!

och du ska att han e hemma snart igen :)



så du fick erbjudandena för att du var närmast anhörig då?



Japp, nu e vi vänner på fejjan :)

Kram

2010-03-10 @ 22:14:47
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback