Stole my heart...

Idag har jag träffat lille Vincent...
Han är fantastisk! Stal mitt hjärta direkt... Och jag tror faktiskt han trivdes ganska bra i min famn. Myste riktigt rejält.
Kunde inte ta ögonen ifrån honom.
Pytte små händer och fötter. Ja, hela han är grymt liten... Och så mjuk... *sigh*
Jisses, va mjäkig jag är... ;)

Imorgon blir det jobb... Torsdag med för den delen.
Sen måste jag seriöst börja planera inköp för Hemkomsten. :)
Snart kommer min älskling hem !!!





Lillprinsen...







Postat av: Therese

Tack så mycket vänn :)

Just nu känns det bättre, mycket tack vare era fina komentarer!

Men ibland känns det bara så hopplöst..men det vet du ju säkert :/



kram på dig!

2010-03-31 @ 19:24:01
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Therese

Aw vad söt du är :)

Jag vaknade verkligen med ett leende på läpparna idag! Tänk så härligt livet kan vara :D



Ja nu är jag nästan lite avis på mig själv också, haha:) Fast snart är det ombytta roller så är jag avis på dig! Inte många dagar kvar nu för dig vännen :)



Ha en skön helg du med!

Kramar

2010-04-01 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback