Under 20 gränsen...

Det är 19 dagar kvar tills Kenny kommer hem helt...
VANSINNE! ;)
Sjukt kort tid... Vaknade leende imorse när det var det första jag tänkte på. Efter en timme (fortfarande glad) ringer telefonen och det är Kenny. Och jag börjar gråta när jag hör att det är han. =P
Why? I don´t know. Men helt plötsligt var jag jätte ledsen och saknade honom så det värkte i mig...
Stackars fina älsklingen förstod ingenting om varför han möttes av tårar när han skulle ringa och göra söndagsmorgonen mysigare...
10 min efter vi hade lagt på (detta var bara ett kort God Morgon-samtal) så var jag glad igen. Ok, glad med ett stänk av Kosovo-deppighet, men glad.

Fick blommor av honom i veckan... Som en underbar surprise stod de utanför dörren när jag kom hem på kvällen. Jätte vackra och jag har varit helt mysigt glad sen dess... :)

Igår var det Anhörighetsträff på LV6 i Halmstad. Jag och Morgan var där...
Vi fick se bilder och de berättade för oss vad som händer nu och när de kommer hem. Allt det här visste jag egentligen redan, och Kenny hade som vanligt flytt kameran så han var inte med på ett enda foto.
Så det enda vi åkte upp för egentligen var den otroligt goda räkmackan och colan som blev serverad på fikat. ;)
Äsch, bilresan var ju rolig i sig... Så det kanske inte var heeelt bortslösade timmar.

När jag kom hem var det dags för tjejmys med Cissi, Vicki och Åse...
Beställde hem thaimai och spelade Buzz...
Skrattade helt otroligt mycket, så efter bilresan och tjejmyset så är min mage jätte trött efter allt garvande. ;)
+ jag vann i Buzz. HEHE!! Älskar att vinna. ;)
Men tjejmys var precis vad jag behövde...

Idag tar jag det lugnt. Ska försöka färga håret sen och sen måste jag verkligen packa.
Västerås i 2 dagar... Åker tidigt imorgon bitti.
Ska bli kul!! Trodde inte jag skulle känna så här med tanke på sist jag reste någonstans blev jag as sjuk... Men det känns jätte roligt!

Enda lilla problemet jag har med det är att syrran (Alex) kommer sääääkerligen åka in till BB imorgon bara för att jag nu inte är i stan. ;)
Ok, hon förtjänar faktiskt det. För vid detta laget är hon fullkomligt uttråkad och rastlös.
Vincent får komma nu ju!!
Alex har till och med STICKAT en filt... Och hon har aldrig sticka något i sitt liv!! (uppenbarligen kan hormoner få en att göra det mest udda saker...)







Blommor från min soldat...













Postat av: Marie

Jag är sååå glad för din skull att han kommer hem snart :)

2010-03-21 @ 19:52:27
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

jag är också så glad för din skull att Kenny snart är hemma :)

TYDLIGEN FINNS DET ETT SLUT :D haha



visst är det härligt när dom gör sådant! det är helt galet vad kärlek gör med en :)

Jag sitter här hemma och är nästan nersvös över att träffa NIcklas nästa helg. så här länge har vi inte varit utan varandra och det pirrar jätte mycket i min mage :)

Jag längtar faktiskt tills jag är där du är nu, gud vad det måste pirra i magen då! eller? :)



Hmm, okej. vad gör du då på ditt jobb då?

Jag jobbar bara på ett konditori, inte så värst jättespännande. FAST gott ibland :)

Kramar

2010-03-22 @ 12:32:54
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback