Vann rätt låt?

NEJ!
What the hell, svenska folket! Ska vi skicka en liten tjej med röda skor och försvinnande gitarr till att möta resten av världen?!
Jag tvivlar mycket starkt på att vi kommer vinna. Jag är ganska säker på att vi kommer få kvala nästa år IGEN...

Salem al Fakir... Där hade vi verkligen haft en chans!
Gah... Panik!

Och det är helt otroligt att Peter Jöback och Jessica Andersson hamnade så långt ner...
Även om jag inte tycker vi skulle skicka en ballad... Men lite bättre placering tycker jag ändå de skulle ha...

Nej... Aerosmith är på nu. Så no more Melodifestival for now.










Postat av: Therese

ja man måste ju komma ihåg allt bra :) jag försöker hitta dom känslorna när allt känns skit och piss.

Ibland hjälper det faktiskt! :)



Fy vad taskigt av dom att ändra datumet altså! Jag lider verkligen med er :(



Jag fick inte tag i honom då, men han ringde och väkte mig senare. Då var allt som bortblåst och jag var lycklig som ett barn på julafton för att han ringde mig :) Visst är kärlek härligt! haha



Vad är det du jobbar med? Var det i någon affär eller?

Ta hand om dig!

Kramar

2010-03-17 @ 12:25:00
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller faktiskt med dig - rätt låt vann definitivt INTE..

2010-03-18 @ 21:53:50
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

klart du är en av alla dessa visa människor :D

2010-03-20 @ 15:14:15
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback