Visdomständer och andra "lustigheter"...

Jag är ganska irriterad. Och med det menar jag att jag har lugnat mig en del, så för några timmar sen var jag pretty förbannad.
Får ett mess från min underbara Kenny... Då har FM nu bestämt att de ska flytta på medaljcermonin till dagen innan de muckar och åker hem istället för den dagen de åker hem.
Ursäkta, är det schysst att göra så mot den som är anhörig och tagit ledigt den dagen de sagt att cermonin ska vara?
För varför skulle man som anhörig tycka att det är nåt speciellt med att ens nära får medalj?... Det är ju liksom någonting som absolut händer dagligen och något alla är med om. Eller hur?
Nä, tycker att det är ren BS...

Och jag, med min vanliga tur, har nu 2 visdomständer på samma sida, uppe och nere, på väg upp. Och det är helt otroligt smärtsamt. Hur kan något så litet göra så fördömt ont?!
Så det blev att shoppa loss på apoteket. Här tar vi inga chanser, så nu har man 3 olika munskölj varav en är lite mer för infektionsrisk efter operation (man vet ju aldrig hur desperat jag blir liksom...;)
Och 3 olika värktabletter... Någon måste ju funka, tycker jag...

Och det ska funka nu. För ikväll vill jag ha melodifestival mys med sis.
Man vet ju aldrig när nästa gång vi kan barnfritt. Inte för att jag klagar om Vincent vill ploppa ut imorgon.
Jag lääääängtar tills han kommer!! Så man kan träffa honom och få se honom på riktigt.
Måste fortfarande hitta en bra födelsepresent...

Det är mindre än 4 veckor kvar tills Kenny kommer hem helt...
Det är ju helt sinnessjukt. Man vågar knappt tro det. Eller ja, jag tror nog inte på det. =P
För konstigt!

Nej... Nu ska jag stänga av musiken och vila rösten efter mammas och min tolkning av La Voix i bilen...
Tyckte själv vi var jävligt bra.
Oh glömde nästan. Köpte en sån rolig Partner Fyll-i-bok. Hehe! Ska tvinga Kenny göra sin del i den. Älskar sånt!!
He don´t... ;)















Postat av: Therese

haha, ja denna gången var det jag som var lite avis på mej själv :)

han kommer inte hem från till påsk, så denna gången njöt jag ännu mer än jag trode var möjligt :D



Fy vad tråkigt att dom ändrat datumet :(

riktigt dåligt! det vill man ju vara med och se liksom, precis som du skrev!

tror du att du kan fixa så du blir ledig ändå? Jag hoppas det för din skull iaf!

2010-03-16 @ 12:32:02
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Therese

och förresten, HATA visdomständer!

vidriga jäkla skittänder! men som tur är har mina lugnat ner sig lite nu.. men jag kommer ihåg hur jäkla ont det gör :(

2010-03-16 @ 12:33:26
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback