Allt that glitters...

I LOVE!! Skitsamma att det inte är guld... ;)
Har fått ett nytt halsband av Kenny... Oooh, I love it!!
Från min favorit märke: Pearls for Girls. Ett långt halsband med ett stort hjärta i kristall som hänge...
Oh, det glittrar så fint. Älskar det... (vilket folk in min närhet har märkt och nu är trötta på...)
Min nya klänning från Bubbleroom har kommit och är dö söt. + beställde en till från märket Sisters Point... Som jag avgudar... (tyvärr ingen bild)
Sommaren får gärna komma nu, nu, nu!!

Varit en lugn helg annars...
Igår var det med TV spel och idag har jag massbakat cupcakes till jobbet imorgon... Lite mys så där är alltid nice en helt vanlig måndag.
Sen har min pollenallergi satt igång på allvar. Avskyvärt. Svider i ögonen och näsan är jätte snuvig...
Blir det inte bättre denna veckan går jag till läkaren... Det, eller låser in mig i garderoben, där fröna inte hittar mig... Nåt av det.

Snart har Kenny varit hemma i en månad.
Blir varje dag förvånad över att vi verkligen fixat det. Och ofta bara kramar jag honom jätte länge som att jag är rädd att han ska försvinna igen...
Och jag får fortfarande in på Mils hemsida för att kolla Kosovo nyheterna... Även om Kenny inte är kvar där.
Undrar när man slutar vara i Army Wife-mode... Kanske bäst att inte sluta vara det helt. Ifall han i framtiden få för sig att sticka iväg igen.
Då är det nog bra att ta fram det.
Men... Once an Army Wife, Always an Army Wife, är nog jäkligt sant...
Fast i sommar är det jag som blir Army Girl istället. ;) HAHA!!





Älskar !!









Postat av: Therese

Det är så skönt att du finns. Du bekräftar liksom på något sätt hur det kommer bli för mig.

Det jag tror, det vet du :)



Haha! Nej vänta lite iaf med att skicka bort honom igen! :) Är det lite som att flytta tillsammans på nytt? Så som det är i början liksom?



Jag blev glad när jag såg att du bloggat, bra gjort vännen! :)

Kramar

2010-05-04 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback