I väntan på Greys Anatomy...

Så hitta jag en liten lista över hos Therese. ;)
Som självklart snoddes, till egna svar. 



Vad tycker du om kärlek? Det Bästa som finns i detta universum!
När kramade du någon sist? För ca 15 min sen.
Saknar du någon speciell person? Nä, inte just nu faktiskt. :)
Har du svårt för att bli kär? Nopp... Eller jo, eller både och. 

Är du singel? No way.!

När fick du senast en komplimang? För ca 16 minuter sen. ;)


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Jaa, inte trevligt. Ont i huvudet också efter huvudet träffa golvet.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja! Vi kallade honom Spongebob!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? När jag var yngre... Yesssss...

Gjort något riktigt dumt? Nja... man har väl gjort något dumt nån gång.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja... flertal saker.

Åkt ambulans? Nej, faktiskt inte

Gjort nåt olagligt? Maybe... what´s it to you?!

Fått din mamma att gråta? Ja... i min onda tonårstid

Skämts över dina föräldrar? HAHA ! Oh ja...

Sagt jag älskar dig och menat det? Man säger nog aldrig de orden utan att mena det... Inte jag iallafall!

Dricker du? Yes, ma´m!

Vilka kläder sover du i? Ofta en av Kennys M90 t-shirts.

Vad hatar du verkligen? Falskhet och egoism.

Är du ensam nu? Nej! Kenny o Jovi slöar i soffan.

Vill du gifta dig? Absolut

Vill du ha barn? OH JA! =)


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag och Kenny

Såg dig gråta? Kenny
Fick dig att gråta? Bara en sån där dag, där minsta lilla får en att gråta.

Du delade en dricka med? Jag delar ofta inte dricka faktiskt...

Du gick på bio med? Kenny

Skällde på dig? Haha Skällde och skällde. Vicki morrade lite i förmiddags... pga huvudvärk

Sa någonting till dig och vad var det? Kenny: Du är så söt...  (det är inte alltid positivt, ofta har jag gjort nåt korkat eller liknande)
Du fick SMS ifrån? Babbi
Ringde dig? Kenny
Du kysste? KENNY
Du kramade? KENNY
Du skrev med på msn? Alex (sis)



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej

Kramat någon? Jaaa, inte bara en. :)

Pussat någon? Jaaa, men bara en. ;)

Köpt någonting? Neeej, faktiskt inte. Bara mat och sånt. *duktig*
Sjungit? Säg nån gång jag inte sjunger! ;)

Saknat någon? Jaaaa... :D






Postat av: Therese

Det gjorde du rätt i :D

Hur är läget med dig annars?

Kramar

2010-05-19 @ 20:55:23
Postat av: Therese

ja jag bara älskar låten :)



Aaw vad gulligt tänkt :)

Så bra att det är bra med dig!

Jo det börjar minst sagt närma sig med stormsteg:/

Ibland känns det helt okej och ibland känns det skit, lite varvat faktiskt..

Men om tiden nu går så fort för dig så bör den väl snart gå så fort för mig också :D

Har Kenny börjat jobba igen eller?

Kram

2010-05-21 @ 09:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback