Sunday...

Nyvaken ungefär...
Funderar starkt på att käka nåt och sen ut och springa... Lika bra att få det gjort. ;)
Sprang första gången förra helgen. Ooooh va jobbigt det var !
Lungorna är så inte vana vid det här... Men det är ett ont måste. Så det är bara på det igen... *gnyr*

I fredags köpte jag en nyyyy mobil. Det blev en IPHONE 3GS.
Alltid velat ha en, men tyckt att min Samsung Touchwiz som är ca 1 år är helt ok... Men den har ju inte samma saker som en Iphone. 
Det bästa köpet jag gjort på länge måste jag säga. Den app:en som åkte in först var självklart Spotify!
Fantastiskt måste jag säga!

Igår blev jag heligt förbannad när jag läste tidningen.
Det handlade om soldaterna som blev skadade förra året i Afghanistan och deras sjukersättning.
3 av de 4 soldaterna blev nekade ersättning.
URSÄKTA?!
Va fan är det? PINSAMT FÖRSÄKRINGSKASSAN !!! Jävligt pinsamt!
Anledningen: De hade olika handläggare...
Så om Kenny hade blivit skadad allvarligt där nere (förutom axeln som sabbades) och inte kunnat jobba på ett tag så får man ta den smällen att Nja... det blir inget här, nä.
Är det tacken vi ger våra soldater som faktiskt gör något?
Nej... det är obeskrivligt fel.



    
  
                                  



Postat av: Therese

Nej jag vet, det är inge bra :( men det kommer väl till den dagen kroppen säger ifrån, eller?

Idag lyckades jag iaf äta middag, bara det! :D

men nu ska jag försöka sova och med min huvudvärk borde det gå ganska bra :)



Du vännen, nu tycker jag du ska blogga lite mera, jag är ju här inne och snokar varje dag!! haha :)

2010-05-30 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback