1 års förlovning...

Idag har vi varit förlovade i 1 år! Härligt Härligt!
Och som ni förstått så körde vi inte på att vara gifta efter ett år. ;) Det får vänta lite till.

Har vi nu haft en romantisk dag då?
HAHAHA! NEJ! Kenny har övning och körde hemifrån 6.20 imorse och kommer hem ca 21.30...
That´s the army for you......
Jag förstår inte hur de lyckas... Måste vara någon inställd klocka att NU är det nåt viktigt så låt oss för guds skull hindra att Kenny från att göra nåt med sin tjej...
Bitter? Eh ja... ganska mycket faktiskt (just nu)...

Men jag gjorde mitt bästa. :)
Igår smygbakade jag massa minimuffins och skrev ett brev. Allt sprang jag sedan ut och la i bilen.
Så brevet låg på ratten. Det läste han när han kom ut imorse och längst ner stod det:
PS: I Love You... och vänligen gå ut ur bilen och öppna bagaget...
Där låg alla minimuffins. ;)
Jag behöver väl inte berätta att han blev superglad. ;)
Imorgon ska vi visst ut och äta på restaurang, bara han och jag... Mysigt!

Idag har jag varit min syrran (Alex) och min lilla älsklingsprins Vincent.
Fikat och sen hamnade vi på Baby Kiwi... Of course... Ny hängning placet. Och självklart fick man shoppat lite till både Vincent och Nikki.

Nu ska jag krypa ner i soffan och faktiskt tycka lite synd om mig själv...













Postat av: Michelle

Åh vilka idéer du har för dig vännen!

Men jag hade blivit så glad över att få en massa cupcakes i bagageluckan på min bil :) Haha



Jakob har nu landat och gjort sig "hemma" i Affe igen.. SUCK. Kan det vara december nu?



Kramar!

2010-09-09 @ 22:00:31
URL: http://athello.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh så mysigt :) grattis grattis!

Då förlovade ni er på en av hans leaves eller kanske precis innan han åkte? Tiden går ju faktiskt så fort att man knappt hinner med :P

Inte illa sagt av en soldatfru va? haha :)



Men gud så gulligt av dig med muffins i bilen och allt! Måtte han haft ett leende på läpparna ända till Halmstad och långt efter han kom hem igen :D



Hoppas allt är bra, trots att ni fick klara er utan varandra den största delen av tiden!

Kramar

2010-09-09 @ 23:30:32
Postat av: Marie

GRATTIS!! :) Vilken rolig överraskning med bilen! :) Kram

2010-09-13 @ 22:39:37
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

åh så mysigt :)

fast gastroskopi låter väl inte så övermysigt, men förlovningen fick dig kanske att inte tänka på den :D



Hur fungerar det annars att vara soldatfru till en soldat hemma då? eller känns det som vilket jobb som helst?



JO det är bra, men jag saknar och saknar.. ja du vet ju själv :/

Har knappt börjat räkna ner till nästa leave, så det är på tok för långt tills dess tycker jag :(



Trevlig helg sötis!



Kramar <3

2010-09-17 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback