Autumn Breeze...

NU är det höst! Det blåser, regnar, är mörkt och kallt... Och super mysigt!
Älskar att gå i kläder som är perfekt till hösten.

Denna veckan har ändå varit en sån där SUGIG vecka.
Varit på riktigt dåligt humör och motivationen har varit nere på 0. Jag tror inte jag har varit lätt att ha i närheten de senaste dagarna...
Och sen vet jag inte vad det är för fel med folk ibland, för när jag verkligen är på dåligt humör, då ska man ändå mucka gräl och vara allmänt jobbiga.
OK, allt har varit allmänt jobbigt. Men mucka gräl delen är faktiskt sann...
+ Försvarsmakten lyckades ännu en gång att ändra saker i sista sekunden, så våra planerna försvann. De har verkligen en inställd klocka! Jag är helt säker på det nu! =P
Så helgen har varit riktigt efterlängtad... Och den började bra med fika med 2 av småsyskonen och vår mamma som blev grovt socker/koffein-speedad. HAHA! Hon är så rolig! Låg dubbelvikt över stolen flertal gånger... ;)
Aaah, mamma är bäst.

Sen fick jag vackert gå och hämta Kennys nya efterlängtade spel... Halo Reach.
Det var ju lite korkat av mig att inte "glömma det". 
Han har nu beslagtagit TVn, Xbox:en, alla kuddarna i soffan (man måste sitta bekvämt när man spelar, people) samt att det enda som hörs nu är rop, spänningsbyggande musik och skottsalvor i massor...
Trevligt...
Borde börja kalla det för: Den andra kvinnan...
Jag kommer nog inte få ha nåt av dessa sakerna på hela helgen...

Men nästa helg! Då blir det IKEA med Vicki och hennes Emil. SHOPPA !!!







Halo Reach, Limited Edition... The Lover?









Postat av: Snider

Jag har inte fått se hela den sidan av Emil än, men den lär komma:P Och då måste vi ha skaffat oss en "älskare" tills dess. Törs att tänka på! Så kan i alla fall vi lida tillsammans haha. Puss!

2010-09-18 @ 17:48:05
Postat av: Elle

Skit i alla bråkiga jävlar! Dom är inte värda din tid!!!

2010-09-25 @ 09:39:59
Postat av: VERONICA!♥♥♥

skulle också behöva till ikea

2010-09-25 @ 09:49:51
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hösten är mysig:)

2010-09-25 @ 09:55:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback