What Do You Got...

Äntligen! Bon Jovi´s back! ;)
Yes, jag är glad.
Även om det "bara" är en Best Of skiva... Men där är självklart en ny låt med. Med en ny video..
Jag älskar den... Den är perfekt för årstiden när vi är bäst på massa mys och tända ljus.

http://www.youtube.com/watch?v=ZAMYIKfIVSQ 




Nu får de fan i mig komma till Sverige! Måste se dem igen!!












Postat av: Therese

Ja det är en helt underbar känsla och den finns fortfarande mig :D

Precis vad jag behövde!



Vad skönt att väldigt mycket handlar om dig då! Våra killar dom kan! Härligt :)

Ja tills han komme rhem på leave, men sen åker han en vända till.

Så i december är det tänkt hatt jag får ha honom för mig själv :)

Gissa om jag längtar! men du vet ju själv! haha :)



Aaww tack :D Jag blir så glad när jag får höra sådant, det värmer verkligen! Tack så mycket :)



Men jobbar K på helgena också eller det är bara vardagarna?



Puss & Kram!

2010-10-01 @ 09:31:46
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback